„Bet kaip verslą, ne kaip žaislą. Yra algoritmas, ką reikia daryti – statai didesnę areną, perkeli į kitą miestą, nusiperki dvi žvaigždes, pasiimi (Šarūną – BNS) Jasikevičių treneriu. Žvaigždės pritraukia žiūrovus, jos leidžia surinkti daugiau pajamų iš bilietų. Tada arenoje dar padarai trendą – kibernetinio sporto“, – žurnalistams antradienį sakė G. Žiemelis
Pasak jo, pusę NBA klubų pajamų sudaro bilietai iš arenos, trečdalį – suvenyrų pardavimai. Anot G. Žiemelio, norint parduoti suvenyrus, į klubą reikia pritraukti žvaigždžių.
„Cristiano Ronaldo perėjo iš Madrido „Real“ į „Juventus“ už 100 mln. eurų, jau pirmą dieną pardavė jo marškinėlių už 70 mln. eurų“, – kaip pavyzdį pateikė G. Žiemelis.
Verslininkas teigia, kad visų pirma dairytųsi į pigiausius NBA klubus.
„Pigiausias klubas – Naujojo Orleano „Pelicans“, kainuojantis apie 1 mlrd. dolerių. Nereikia pirkti 100 proc. (akcijų – BNS), reikia dalį palikti vietinėms profsąjungoms, savivaldybėms. Brangiausias klubas – Niujorko „Knicks“, kuris kainuoja 3,8 mlrd. dolerių“, – teigė G. Žiemelis.