Kadangi konkurse nebeliko dalyvių, pagal taisykles, konkurso komisija turi apsispręsti, ar skelbti pakartotinį konkursą, ar apskritai jį nutraukti, rašoma pranešime spaudai. Aplinkos ministro Valentino Mazuronio teigimu, „Chevron“ pasitraukimas ir įvardintos jo priežastys yra suprantamos.
„Kompanija turi teisę ginti savo interesus ir investicijų saugumą, bet mes visada gynėme ir Lietuvos piliečių interesus, todėl ir buvo keičiami įstatymai, reglamentuojantys angliavandenilių išteklių žvalgybą ir gavybą. Nusileisti ir pasirašyti sutartį Lietuvai nenaudingomis sąlygomis mes negalėjome ir neturėjome teisės“, – sako ministras.
„Kita vertus, tenka apgailestauti, kad dėl nepagrįstų baimių Lietuva prarado daugiamilijonines investicijas, naujas darbo vietas ir galimybę žengti energetinio išsilaisvinimo link. Ateičiai privalome žinoti, kad visko bijodami ir gąsdindami save bei kitus, nieko nedarydami, mes nieko ir neturėsime. Spręsti mums patiems. Viliuosi, kad ateityje priimsime teisingesnius sprendimus“, – teigia V. Mazuronis.