• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pramoginius plaukiojimus Nemunu siūlantis upeivis įsitikinęs, kad pateko į Druskininkų valdininkų nemalonę. Jam tenka nuolat mokėti baudas už menkiausius pažeidimus, nes kurorto valdžia esą taip keršija už tiesos paieškas.

REKLAMA
REKLAMA

"Savivaldybė visais būdais siekia sužlugdyti mano verslą ir išguiti mane iš Druskininkų", - LŽ skundėsi pirmos grupės kapitono rangą turintis upeivis Vidmantas Malinauskas. Valdininkų spaudimą vyras tikino pajutęs pernai, kai išdrįso suabejoti jam nepalankiu savivaldybės tarybos sprendimu ir kreipėsi į teismą.

REKLAMA

Tada V.Malinauskui priklausanti įmonė "Halso uostas" ir Sauliaus Zakaro bendrovė "Easy 2 invest" savivaldybės administracijai pateikė investicinius siūlymus dėl pramoginių plaukiojimų Nemunu. "Easy 2 invest" įsipareigojo į biuvetės pastatą, jo aplinkos ir mobilios prieplaukos Nemune prieigų sutvarkymą investuoti 150 tūkst. litų, dar 100 tūkst. litų pridėjo kavinės biuvetėje įrangai įsigyti. V.Malinauskas pramoginiam plaukiojimui ir laivybai buvo pasirengęs skirti 153 tūkst. litų. Kadangi Druskininkų tarybai priimtinesnis pasirodė "Easy 2 invest" pateiktas projektas, ji biuvetę dešimčiai metų ne konkurso tvarka išnuomojo šiai bendrovei.

REKLAMA
REKLAMA

Administracijos direktorius Linas Urmanavičius tvirtino, kad nuomos sutartis su "Easy 2 invest" pasirašyta todėl, jog savivaldybė pirmenybę teikė investicijoms į biuvetę, o ne į laivybą.

V.Malinauskas įsitikinęs, kad iš konkurencinės kovos buvo išstumtas nesąžiningai. Jis kreipėsi į teismą ir paprašė panaikinti tarybos sprendimą, o nuomos sutartį pripažinti negaliojančia. Tačiau prieš savaitę Druskininkų apylinkės teismas V.Malinausko ieškinį atmetė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Po kreipimosi į teismą prasidėjo tikras puolimas prieš mane", - LŽ tvirtino V.Malinauskas. Upeivio teigimu, jo veiklą tikrinti ir rašyti administracinių teisės pažeidimų protokolus ėmė įvairių institucijų pareigūnai. Jam teko mokėti baudas net už keleivių ištryptą žolę, už tai, kad šluodamas katerį teršia upę. Tačiau L.Urmanavičius tikina, jog iš upeivio nereikalaujama daugiau nei iš kitų.

REKLAMA

"Halso uosto" dokumentai, leidžiantys užsiimti licencijuojamo vandens transporto veikla, yra sutvarkyti, prieplaukos teisinė registracija atitinka visus reikalavimus, įgula suformuota. V.Malinauskas turi Vidaus vandens kelių direkcijos sutikimą pasistatyti mobilią prieplauką laivybiniame kelyje. Todėl upeivio nuo pakrantės niekas negali nuvyti, nes jo veikla teisėta. Nebent Druskininkuose galiotų kitokie įstatymai", - LŽ aiškino Vidaus vandenų transporto priemonių techninės priežiūros skyriaus vyresnysis specialistas Vygantas Gimžauskas.

REKLAMA

Nors V.Malinausko veikla teisėta, dar reikia, kad "Halso uostas" turėtų savo akvatoriją. Suderinti jos plotą verslininkui reikėtų su Druskininkų savivaldybe ir Alytaus apskrities viršininko administracija. Tačiau čia gali kilti problemų - žemė panaudos sutartimi priklauso Druskininkų savivaldybei, kurios valdininkai, anot upeivio, jo labai nemėgsta. "Beveik neabejoju, kad sulauksiu tradicinio atsakymo: "Išpildyti jūsų prašymo nėra galimybių", - apgailestavo V.Malinauskas.

Rita KRUŠINSKAITĖ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų