• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nukentėjusieji reikalauja ją padidinti iki dešimties metų, bet Lietuvos apeliacinis teismas atidėjo buvusio Trakų policininko Sigito Šostako bei nukentėjusių asmenų skundo nagrinėjimą.

REKLAMA
REKLAMA

S. Šostakas prašo sumažinti bausmę, tačiau žuvusių per eismo įvykį artimieji reikalauja padidinti įkalinimo terminą iki dešimties metų.

REKLAMA

Pernai gruodį  Varėnos rajono apylinkės teismas nuteisė buvusį patrulį kalėti aštuonerius metus atviroje kolonijoje.

Tragiškas eismo įvykis užfiksuotas pernai vasario 13-osios naktį greitkelyje Vilnius–Kaunas.  Sigito Šostako vairuojamas „Audi A6 Avant“ automobilis rėžėsi smūgis į „Opel Vectra“ galą. Per avariją žuvo  trys Kauno medikai  – Rimgaudas Kazimieras Žukas, Vida Žukienė  ir Audronė Golubovienė.

REKLAMA
REKLAMA

Po nelaimės pasitraukti iš pareigų buvo priverstas ir tuometis policijos generalinis komisaras Vizgirdas Telyčėnas.

Šį penktadienį Varėnos rajono apylinkės teismas paskelbė nuosprendį šioje rezonansinėje

Nukentėjusieji prašė atlyginti maždaug 0,7 milijono litų civilinį ieškinį dėl turtinės ir neturtinės žalos atlyginimo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiriant bylą paaiškėjo, jog S. Šostako ir R.K. Žuko automobiliai pasirinko nesaugų greitį.

S. Šostakas teismui mėgino aiškinti, jog mėginęs aplenkti Opel Vectrą, tačiau negalėjo.

Vienintelis gyvas likęs opeliu važiavęs nukentėjusysis Andrejus Golubovas kartojojo, kad medikų ekipažas nebuvo sustojęs kelkraštyje, o sklandžiai judėjo pirmąja eismo juosta normaliu, apie 90 km/val. greičiu.

REKLAMA

Beje, ekspertų duomenimis, S.Šostakas, atsižvelgiant į jo greitį, turėjo pradėti daryti lenkimo manevrą likus maždaug 74 metrams iki kliūties, kad saugiai apvažiuotų medikų automobilį.

Specialistų supratimu, „Audi“ vairuotojas privalėjo matyti pirmojoje juostoje esančią kliūtį ir mėginti stabdyti arba ją apvažiuoti. Eismo sąlygos tuo metu buvo geros: nebuvo jokių kritulių, asfaltas nebuvo apsnigtas, tik šlapias.

REKLAMA

Smūgio metu negalėjo suveikti nė viena iš automobilyje „Opel“ sumontuotų saugos pagalvių, nes nebuvo reikiamo smūgio kampo, kuriam esant jos aktyvuojamos. Kitaip tariant, jei smūgis yra ne į priekį ar šoną, nei priekinės, nei šoninės pagalvės neiššauna. Juolab smūgio į galą metu jos netgi galėtų pakenkti salone esantiems žmonėms.

Prokuroras Darius Maleckas, prašęs 9 metų nelaisvės bausmės, iškart po posėdžio pareiškė  esąs patenkintas nuosprendžiu ir jo neskųs.

Didžiausia bausmė, kurią tokiu atveju galėjo skirti teismas, yra 10 metų nelaisvė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų