„Telia Lietuvos“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis BNS teigė, kad įmonė antradienį kreipėsi į Konkurencijos tarybą dėl „Tele2“ interneto reklamos.
Anot jo, „Tele2“ praėjusią savaitę pradėtoje skleisti reklamoje lygina jos siūlomą namų interneto paslaugą su „senu laidiniu internetu“.
„Tele2“ savo reklamose per televiziją ir radiją džiaugsmingai skelbia žinią, kad jų mobilusis internetas yra spartesnis už „seną laidinį internetą“. O kad žiūrovui būtų visiškai aišku, koks ten tas pranašumas, čia pat ant jūros kranto atliekamas eksperimentas – virsta dvi eilės domino kaladėlių ir „senas laidinis internetas“ ant smėliuko pabaigia savo tarškėjimą vėliau. (...) Reklama, sako įstatymas, neturi klaidinti, o abejonių dėl to turime daugiau negu pakankamai“, – savo „Facebook“ profilyje rašo A. Stasiulaitis.
Praėjusią savaitę teisme pradėtas nagrinėti „Tele2“ ir kitos įmonės konkurentės „Bitė Lietuvos“ ginčas dėl „Tele2“ reklamos, kurioje naudojamas „Bitė Lietuvos“ valdomas „Labas“ prekės ženklas. Teismas praėjusį penktadienį pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir laikinai uždraudė „Tele2“ skleisti minėtą reklamą.
„Savo reklamoje raginame vartotojus rinktis naują technologiją vietoje senos. Skaičiai rodo, kad klientai tai girdi ir renkasi mūsų pasiūlymą. Antrojo šių metų ketvirčio pabaigoje turėjome 127 tūkst. namų interneto klientų – lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, jų išaugo daugiau 100 proc. , nuo 62 tūkst.
Suprantame, kad konkurentams toks pasiūlymas nepatinka – juk būtent jų klientai pereina pas mus ir renkasi naudotis namuose Laisvu internetu. Todėl reklamos nenutrauksime. Esame įsitikinę savo teisumu ir nenorime, kad klientai liktų priversti naudotis senomis ryšio technologijomis“, - sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.