„Gyvenu Tarandėje. Vasarą į darbą, kuris yra arčiau miesto centro, automobiliu atvažiuodavau per 10–15 minučių. Šįryt transporto spūstys buvo tokios, kad visa kelionė užtruko mažiausiai pusvalandį“, – piktinosi balsas.lt skaitytoja Giedrė.
Mergina pridūrė, kad viešasis transportas jos atveju – ne išeitis. Mat pasikeitus viešojo transporto sistemai ne tik sumažėjo autobusų skaičius, bet ir jų važiavimo grafikas tapo itin nepalankus.
Suprantama, kad dėl šįryt susidariusių transporto spūsčių vairuotojai didelio šoko patirti neturėjo. Mat užsikimšiančios sostinės gatvės buvo prognozuojamos dar nė neįpusėjus vasarai, kai Vilniuje įsigaliojo viešojo miesto transporto reformos.
Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato (AVPK) pareigūnai portalui balsas.lt patvirtino, kad transporto srautai sostinėje akivaizdžiai padidėjo. Tačiau dėl to, bent jau kol kas, policijos pareigūnams daugiau rūpesčių nekilo.
„Tai, kad dėl padidėjusio automobilių srauto išvengėme eismo įvykių, būtų galima paaiškinti tik suprastėjusiu oru. Žmonės tiek sekmadienio vakarą, tiek pirmadienį daugiau tūnojo po stogais. Todėl policijoje eismo įvykių šuolis nepastebėtas“, – teigė Vilniaus AVPK atstovas.
Vilniaus meras Artūras Zuokas portalui balsas.lt yra sakęs, kad problemų dėl būsimų kamščių sostinės gatvėse nemato: „Tie, kurie kelis kartus ilgam įstrigs spūstyse, pagalvos, kad verčiau persėsti į viešąjį transportą. Kuo daugiau žmonių naudosis viešuoju transportu, tuo jis bus kokybiškesnis.“
Meras pridūrė, kad yra ir kitų alternatyvų. Pavyzdžiui, pasikviesti tris kaimynus ir visiems kartu vykti į darbą. Papildomai sukurtos juostos yra skirtos būtent automobiliams, kuriuose važiuotų ne mažiau kaip keturi asmenys.
Komentaro po straipsniu laukelyje pasidalinkite savo kelionės į darbą įspūdžiais. Ar labai daug laiko praleidote transporto spūstyse?