Valstybės įmonė Kauno oro uostas neprivalės mokėti daugiau nei 8 milijonų litų Telšių statybos bendrovei "Vėtrūna", nes penktadienį jos skundą nagrinėjęs Lietuvos apeliacinis teismas nusprendė jo netenkinti, jis tik patvirtino anksčiau žemesnės instancijos teisme priimtą sprendimą atmesti "Vėtrūnos" ieškinį.
"Vėtrūnos" nuomone, Kauno oro uostas prieš porą metų konkurso statyti keleivių terminalą nugalėtoja nepagrįstai pripažino suomių bendrovę "YIT Construkcion" priklausančią Kauno įmonę "YIT Kausta".
"Vėtrūna" siūlė terminalą pastatyti maždaug už 78 mln. litų, o "YIT "Kausta" jį pastatė apie 15 mln. litų pigiau. Pradėjo darbus 2007 metų rudenį, baigė 2008 m. pavasarį. Terminalas yra 74 tūkst. kvadratinių metrų ploto, gali kasmet aptarnauti iki 800 tūkstančių keleivių.
Kaip Eltai yra sakęs Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas, beje, postą gavęs, kai terminalo statybos artėjo prie pabaigos, "Vėtrūnos" nuomone, "Kaustos" pasiūlymo nebuvo galima pripažinti geriausiu, kadangi jis, atseit, neatitiko reikalavimų dėl darbų saugos programos.
"Mums dėl to nekilo jokių abejonių, nes "Kaustos" darbų saugos programa tikrai atitinka tarptautinius reikalavimus. "Vėtrūnos" įsitikinimas, kad jų programa - visų geriausia, manyčiau, tikrai nedavė pagrindo oro uostui be reikalo išleisti papildomai 15 milijonų litų, todėl terminalo statytoja pasirinkome "Kaustą", - sakė Kauno oro uosto vadovas A. Šliupas.
Ar "Vėtrūnai" praeis noras toliau bylinėtis, kol kas nežinia, nes Apeliacinio teismo sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Aukščiausiajam Teismui.