• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naująja reklamos kampanija sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ planuoja 25 procentais didinti turistų, atvykstančių iš Jungtinės Karalystės ir Vokietijos, srautą. Reklamos kampanijos tikslas – Vakaruose keisti Lietuvos, kaip buvusio sovietinio regiono valstybės, įvaizdį.

Naująja reklamos kampanija sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ planuoja 25 procentais didinti turistų, atvykstančių iš Jungtinės Karalystės ir Vokietijos, srautą. Reklamos kampanijos tikslas – Vakaruose keisti Lietuvos, kaip buvusio sovietinio regiono valstybės, įvaizdį.

REKLAMA

Reklaminę kampaniją Vokietijos ir D. Britanijos rinkose planuojama paleisti šį pirmadienį, balandžio 8 d.

„Kadangi esame maži, kad pritrauktume dėmesį, turime būti drąsūs“, – naujosios sostinės reklamos kampanijos, skirtos Vokietijos ir Didžiosios Britanijos rinkoms, pristatymo renginyje ketvirtadienį kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.

„Žinomumą auginti nėra lengva, rinkos yra labai didelės ir, aišku, potencialas yra daug didesnis“, – pridūrė ji.

„Matome, kad Jungtinėje Karalystėje Vilnius yra žinomas 43 proc., mažiau negu pusė Jungtinėje Karalystėje gyvenančių britų. (...) Vokietijoje žino šiek tiek daugiau, 62 procentai, bet tas žinomumas galėtų ir turėtų būti didesnis“, – akcentavo ji.

REKLAMA
REKLAMA

„Go Vilnius“ vadovės teigimu, paskutinius trejus metus sostinės žinomumo rodikliai auga, o Vokietijoje Vilnius tapo žinomesnis po NATO Viršūnių susitikimo praėjusių metų vasarą.

REKLAMA

Atlikto tyrimo duomenimis, pasak D. Aleksandravičienės, turistų atvykimą į mūsų šalį stabdo stereotipai, ypač tai, kad daugelis žmonių vis dar Lietuvą laiko neišsivysčiusia buvusio sovietų regiono valstybe.

„Matome, kad net 60 procentų britų (...) sako, kad jie norėtų dar kartą čia sugrįžti arba rekomenduotų kitiems. Pusė vokiečių sako lygiai tą patį. Mes matome, kad stereotipas yra barjeras apsilankyti Vilniuje, tačiau, kai tą stereotipą įveikia, jie mano visiškai kitaip“, – kalbėjo D. Aleksandravičienė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų