• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vasaros sezonu gyventojai automobiliais keliauja tolimesnius maršrutus, o draudikai pastebi, kad daugėja techninės pagalbos iškvietimų. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, lyginant su 2020 m. vasara, iškvietimų skaičius padidėjo beveik 30 proc.

Vasaros sezonu gyventojai automobiliais keliauja tolimesnius maršrutus, o draudikai pastebi, kad daugėja techninės pagalbos iškvietimų. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, lyginant su 2020 m. vasara, iškvietimų skaičius padidėjo beveik 30 proc.

REKLAMA

Visgi duomenys rodo, jog žmonės vis dar nepasinaudoja dalimi papildomų paslaugų, kurias įsigyja.

Išsikrovę akumuliatoriai ir sumaišytas kuras

Techninė pagalba paprastai kviečiama tuomet, kai transporto priemone nebegalima važiuoti. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, 2021 m. techninė pagalba dažniausiai buvo kviečiama dėl išsikrovusio akumuliatoriaus, pradurtos padangos, avarinio durelių automobilio atrakinimo, ištempimo užklimpus.

„Kai automobilis sugenda, savininkas dažniausiai pirmiausia nori važiuoti į servisą, tačiau nežiūri į draudimo sąlygas, ypač jei gedimas mažesnis. Vairuotojai dažnai net nepagalvoja, jog turi galimybę kviestis techninę pagalbą, kurioje, priklausimai nuo draudimo bendrovės, galima gauti daug skirtingos ir naudingos pagalbos“, – sako Artūras Juodeikis, „Lietuvos draudimo“ Operacijų departamento direktorius.

REKLAMA
REKLAMA

Specialistas pastebi, kad, lyginant su praėjusiais metais, labai padaugėjo techninės pagalbos kvietimų dėl sumaišyto kuro bei transportavimo esant variklio gedimui. Lyginant su 2020 m., iškvietimai dėl variklio gedimų išaugo dvigubai, o dėl sumaišyto kuro vairuotajai kreipėsi 5 kartus dažniau nei ankstesniais metais.

REKLAMA

Pagalba reikia nepamiršti pasinaudoti

Draudikai daro prielaidą, kad techninės pagalbos iškvietimų augimas rodo ne tik įvykių dažnį, bet ir klientų edukaciją, kurie vis dažniau pasinaudoja privalomojo draudimo teikiamomis papildomomis paslaugomis. Vis tik, kai kurios paslaugos dar lieka primirštos.

„Pavyzdžiui, dažnas vairuotojas pamiršta, kad, turėdamas privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą, gali išsikviesti techninę pagalbą, kuri atvyks ir gedimus sutvarkys vietoje. Draudikai gali pasirūpinti kuro pristatymu iki automobilio, atrakinti užsitrenkusią transporto priemonę ar sutvarkyti užsivedimo spynelės gedimus. Taip pat – užkurti automobilį išsikrovus akumuliatoriui arba pagelbėti, jei sumaišėte kurą ir reikia automobilį transportuoti iki serviso, iškviesti taksi“, – galimybes vardina Artūras Juodeikis.

REKLAMA
REKLAMA

Ekspertas akcentuoja, kad privalomojo draudimo sąlygos skirtingose bendrovės gali skirtis, tad dar prieš įsigyjant draudimą rekomenduoja išsiaiškinti, kokias papildomas naudas gaunate ir pasirinkti jums tinkamiausią variantą. Artūras Juodeikis primena, kad svarbu ne tik įsigyti, bet ir nepamiršti pasinaudoti pagalba nutikus nelaimei.

Bus iškviestas ir taksi

Kai vairuotojai keliauja ne vieni, po eismo įvykio nebevažiuojamas automobilis transportuojamas į servisą, tačiau susiduriama su problema, ką daryti keleiviams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Turint privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą, „Lietuvos draudimo“ techninė pagalba pasirūpina ne tik transporto priemonės, bet ir visų kartu keliavusių keleivių transportavimu, iškviečiama ir apmokama taksi paslauga iki 50 eurų. Kam mokėti iš savo kišenės, kai galite pasinaudoti turima paslauga?“, – sako A. Juodeikis.

„Lietuvos draudimas“ yra didžiausia draudimo bendrovė šalyje, savo paslaugas teikianti daugiau nei 588 tūkst. privačių ir verslo klientų. Bendrovė užima didžiausią ne gyvybės draudimo rinkos dalį šalyje ir turi daugiau nei 1000 darbuotojų komandą visoje Lietuvoje. „Lietuvos draudimas“ yra ne kartą pripažintas Geriausiu darbdaviu Baltijos šalyse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų