• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sostinės viešojo transporto vadovas: vairuotojas neturėjo būti pervargęs

Tikina, kad darbo sąlygos atitinka visus keliamus reikalavimus

Sostinėje sekmadienio popietę įvykusi tragedija, per kurią po maršrutinio autobuso ratais žuvo močiutė su anūke, dar laukia, kada bus gauti itin svarbūs atsakymai ir išsklaidytos kilusios abejonės.

Sostinėje sekmadienio popietę įvykusi tragedija, per kurią po maršrutinio autobuso ratais žuvo močiutė su anūke, dar laukia, kada bus gauti itin svarbūs atsakymai ir išsklaidytos kilusios abejonės.

REKLAMA

Balsas.lt susisiekė su įmonės „Vilniaus viešasis transportas“, kurioje dirba 46 maršruto autobusą vairavęs vyras, atstovais. Įmonės generalinis direktorius Gintaras Nakutis atsakė į keletą su šia tragedija susijusių klausimų.

– Kokia yra autobusą vairavusio darbuotojo situacija?balsas.lt pasiteiravo G. Nakučio.

– Vairuotojas paprašė mėnesio atostogų. Šis prašymas buvo patenkintas, atostogos jam bus suteiktos.

– Kaip charakterizuotumėte šį darbuotoją?

– Mūsų įmonėje vairuotojas dirba nuo 2006 metų. Šį žmogų galime charakterizuoti tik teigiamai.

REKLAMA
REKLAMA

– Ar dar pamenate bent panašią tragediją, kuri būtų įvykusi Vilniuje?

– Ne.

– Žmonės piktinasi, kad viešojo transporto vairuotojai dažnai elgiasi itin įžūliai, jaučia pirmenybę prieš kitus eismo dalyvius. Ar žmonės piktinasi pagrįstai?

REKLAMA

– Vilniuje yra daug eismo dalyvių, tarp jų pasitaiko visokių žmonių. Įmonėje „Vilniaus viešasis transportas“ dirba 1 400 autobusų ir troleibusų vairuotojų, tarp jų gali pasitaikyti ir nekorektiškų.

Praėjusių metų pavasarį ir vasarą visi vairuotojai išklausė 35 valandų paskaitas, kuriose buvo akcentuoti elgesio su keleiviais, KET reikalavimai, neįgaliųjų vežimo ir kt. klausimai, susiję su keleivių vežimu.

Darbuotojai laikė profesinės kompetencijos egzaminus, juos išlaikius, vairuotojams buvo suteikta teisė vežti keleivius.

REKLAMA
REKLAMA

– Visuomenė taip pat atkreipė dėmesį, kad atsakingą darbą dirbantys vairuotojai dėl įtempto grafiko dažnai būna pervargę. Ar sutiktumėte su tokia pastaba?

– Nelaimingo įvykio 46 maršruto autobuso vairuotojo darbo režimas – keturias dienas dirba, dvi ilsisi. Darbo grafikai sudaromi pagal darbo ir poilsio režimo reikalavimus, todėl nesutinkame su komentaruose išsakyta nuomone dėl pervargimo vairuojant autobusą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų