Vyriausybė trečiadienio posėdyje pradėjo dar vieną stambaus masto privatizavimo etapą, pritardama įstatymų pataisoms, keičiančioms oro uostų statusą. Valstybinės įmonės taptų akcinėmis bendrovėmis, taip būtų suteikta galimybė įleisti privatų kapitalą į įmonių valdymą.
Toliau Vyriausybės planuose privatizacijos procesai „Lietuvos jūrų laivininkystės“, „Lietuvos geležinkelių“, kelių priežiūros įmonėse, Klaipėdos uosto, miškų, kelių ir t.t. Tokiais sprendimais valdžia epizodiškai papildytų biudžetą, patenkintų privataus kapitalo ir užsienio kompanijų interesus bei suteiktų galimybę sau turėti finansinės naudos. Šiuo atveju turėtume kalbėti ne tik apie galimus tradicinius vadinamus „otkatus“, bet ir apie tai, kad valstybinės įmonės negali finansuoti partijų, politikų, rinkimų kampanijų. O štai jas privatizavus, privačios įmonės jau galėtų teikti finansinę paramą.
Susisiekimo ministerijos parengtame dokumente teigiama, jog „privačių lėšų pritraukimas į valstybės įmonę leistų išspręsti oro uostų veiklos efektyvumo problemas ir pagerintų valstybės lėšų panaudojimą“.
Socialdemokratų sąjunga nesutinka su tokia pozicija. Karti privatizacijos patirtis Lietuvoje rodo, kad verslo ar užsienio kapitalo bendrovių interesas yra vienas – pelno siekimas be atsakomybės, o valstybė ir visuomenė paprastai patiria didžiulius nuostolius. Vyriausybė savo rankose turi visus valdžios svertus, kad galėtų išspręsti oro uostų veiklos efektyvumo problemas. Demagogiškai skamba teigimas, jog privačių lėšų pritraukimas pagerintų valstybės lėšų panaudojimą. Dažnai stebime priešingą procesą, kuomet dalis valstybės lėšų tiesiog tampa naujo savininko lėšomis, visuomenė savo sąskaita turi kurti pelną naujam valdytojui, o valstybei tenka dengti nuostolius. Lietuvos avialinijų (LAL) privatizavimas ir „flyLAL“ istorija yra pamokantis pavyzdys šioje srityje, kaip negalima elgtis.
LSDS atkreipia dėmesį į dar vieną faktą, kad privatizacija pradedama vykdyti, kai valstybė jau investavo šimtus milijonų litų oro uostų atnaujinimui ir modernizavimui.
Socialdemokratų sąjunga nepritaria tokiems Vyriausybės ketinimams ir griežtai pasisako prieš valstybinių įmonių, taip pat ir Vilniaus, Kauno, Palangos oro uostų privatizavimą bei jų statuso pakeitimą.