• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skaitytojas kreipėsi į tv3.lt portalą dėl prekybos tinkle „Maxima“ pirktos mėsos, kurioje rado kirminų. Skaitytojas atsiuntė nuotrauką, kurioje matosi malta mėsa ir joje esantys kirminai.

12

Skaitytojas kreipėsi į tv3.lt portalą dėl prekybos tinkle „Maxima“ pirktos mėsos, kurioje rado kirminų. Skaitytojas atsiuntė nuotrauką, kurioje matosi malta mėsa ir joje esantys kirminai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ant etiketės puikuojasi užrašas „Gero skonio mėgėjams“, o prekės pakavimo data 2015-06-29 diena. Etiketėje taip pat pateikiama ir sudėtis: kiaulienos kotletinė (50proc.), kiaulienos kotletinė (50proc.). Kilmės šalis nurodyta –Lietuva.

REKLAMA

Prekybos tinklo „Maxima“ atstovė Renata Saulytė tikino, kad žino apie šį atvejį iš socialinio tinklo, tačiau pats pirkėjas į juos nesikreipė.

„Mes matėme šią nuotrauką socialiniame tinkle „Facebook“. Iš tiesų pirkėjas į mus nesikreipė, matom tik tai, kad produktas yra mūsų, meistro kokybės ženklu pažymėtas, bet nežinome, nei kokioje parduotuvėje jį pirko, nei kokiomis aplinkybėmis gaminys buvo įsigytas. Taip pat klientė nesikreipė į parduotuvės administraciją, nes tokiais atvejais visą laiką yra sugrąžinami pinigai ir atsiprašoma kliento“, - teigė R. Saulytė.

REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovė taip pat priduria, kad kreipėsi per socialinį tinklą „Facebook“ į pirkėja su prašymu patikslinti šią informaciją, kur įsigijo prekę, kad galėtų tiksliau patikrinti informaciją.

„O kokiomis priežastimis ir kaip ten galėjo atsirasti sufasuotoje mėsoje kirmėlė vėlgi sunku pasakyti. Tai pirmas atvejis, kai fasuotame produkte, kuris yra sandarus, atsiranda kirmėlė. Tad, kodėl tame farše galėjo būti kirmėlių sunku pasakyti“, – tikino prekybos tinklo „Maxima“ atstovė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų