• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sparčiai vystantis įvairioms technologijoms keičiasi ir žmonių vartojimo įpročiai: užuot kišenėje nuolat žvanginę monetas, vis dažniau už automobilio mokėjimą mokame siųsdami trumpąsias žinutes, bet dėl kartais pasitaikančių klaidų neretai kyla nemenka sumaištis.

REKLAMA
REKLAMA

Į naujienų portalą Balsas.lt kreipėsi skaitytoja, kurią labai nemaloniai nustebino nepavykęs apmokėjimas už stovėjimo paslaugas.

REKLAMA

„Trumpam atvykusi į sostinės Centrinę universalinę parduotuvę, už automobilio stovėjimą sumokėjau trumpąja žinute, bet patvirtinimo apie įvykdytą mokėjimą negavau. Po kelių minučių išsiunčiau dar vieną žinutę, bet atsako nesulaukiau jokio. Po kurio laiko gavau net aštuoniolika trumpųjų žinučių, kurios informavo, kad už stovėjimą susimokėjau beveik parai. Jeigu paaiškėtų, kad tokia „paslauga“ buvo apmokestinta aštuoniolika kartų, valandos stovėjimas atsiėjo daugiau nei 18 litų“, – laiške rašė skaitytoja.

REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalui Balsas.lt susisiekus su minėtą aikštelę administruojančia savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ vyriausiojo klientų aptarnavimo specialistė Ieva Žaržojienė teigė, kad dėl šių nesklandumų klientui būtina kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių, mat jis atsakingas už apmokėjimo trumposiomis žinutėmis paslaugos administravimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mobiliojo ryšio bendrovės „Omnitel“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Selickaitė teigė, kad kol kas pranešimų apie tinklo gedimus negauta, o situacija dėl daugkartinio apmokėjimo jau aiškinamasi.

Vėliau D. Selickaitė patikslino, kad daugiau panašių skundų bendrovė negavo ir šis atvejis bus tiriamas, o klientei neteks mokėti dėl šios klaidos.

Naujienų portalas Balsas.lt dėkoja skaitytojai už suteiktą informaciją. Jei norite atsiųsti naujieną, tai galite padaryti paspaudę čia.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų