Pasak skyriaus vadovo Česlovo Selemono, naujos padangos įsigyjamos iš bendrų Seimo automobilių naudojimui ir priežiūrai skirtų pinigų.
„Atsargos nekaupiamos, ne tik dėl lėšų stygiaus, bet ir siekiant užtikrinti padangų kokybę, nes sandėliuojama guma sensta“, - portalui balsas.lt teigė Č. Selemonas
Transporto skyriaus vedėjas nurodo, kad per penkerius metus išlaidos Seimo autoūkiui sumažėjo tris kartus. 2010 metų pirmam pusmečiui valdiškų mašinų išlaikymui pakako 294 tūkst. litų
Seimo transporto skyrius jau porą metų nesinuomoja automobilių, o bendra rida sumažėjo gerokai perpus. Č. Selemonas nurodo, kad automobiliuose įdiegta GPS navigacijos sistema leidžia kontroliuoti degalų suvartojimą.
„Be to, ši sistema drausmina vairuotojus - užtikrina automobilių naudojimą pagal paskirtį – tiesioginėms užduotims vykdyti. Tai mažina remonto poreikį, nes nuolat fiksuojamas automobilio naudojimo laikas, greitis, vieta, atstumas, kuro sąnaudos ir kita,“ - pastebi Č. Selemonas
Šiuo metu Seimo Transporto skyrius eksploatuoja 59 lengvuosius ir limuzinų klasės automobilius. Garaže puikuojasi keturi BMW 7, tiek pat krovininių ir penki mini venai. Seniausias – 1994 – ųjų laidos Audi B100 yra nuvažiavęs per 780 tūkstančių kilometrų.