• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimas raginamas greičiau sugriežtinti taksi ir pavežėjų veiklą, kad šiame versle neliktų trečiųjų šalių piliečių, neturinčių galiojančių vairuotojų pažymėjimų ar nemokančių mokesčių valstybei.  

Seimas raginamas greičiau sugriežtinti taksi ir pavežėjų veiklą, kad šiame versle neliktų trečiųjų šalių piliečių, neturinčių galiojančių vairuotojų pažymėjimų ar nemokančių mokesčių valstybei.  

REKLAMA

Socialdemokratas Gintautas Paluckas siūlo nuo šių metų liepos, o ne nuo 2025-ųjų gegužės leisti taksi ir pavežėjų paslaugas teikti vairuotojams, turintiems galiojantį Europos Sąjungos (ES), Europos ekonominės erdvės (EEE) ar NATO šalyje, Šveicarijoje arba Ukrainoje išduotą pažymėjimą.  

Pasak G. Palucko, dabar Kelių transporto kodekso projekte numatomi pernelyg liberalūs reikalavimai, todėl jie sukuria nevienodas konkurencines sąlygas ir galimybes sukčiauti.  

Pasak jo, licencijų atnaujinimas nėra sudėtingas ir ilgai trunkantis procesas. 

„Galima padaryti operatyviau. Tai nedidelė reforma“, – BNS teigė G. Paluckas.  

Seime svarstomos Kelių transporto kodekso pataisos numato, kad ateityje taksi vairuotojai turės naudoti su spausdintuvu sujungtą taksometrą arba taksometrą ir kasos aparatą. 

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu dirbti pavėžėju ar taksi vairuotoju gali bet kurios šalies vairuotojo pažymėjimą turintis užsienietis, pakanka dvejų metų stažo vairuojant B kategorijos transporto priemonę.

Lietuvos transporto saugos administracijos duomenimis, dabar su trečiųjų šalių vairuotojo pažymėjimais Lietuvos keliuose važinėja apie penktadalis pavežėjų. 

tv3.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų