Nuotraukos dešinėje pusėje – 24-erių Milla Sofia, kurią „Instagram“ seka 50 tūkst., o „TikTok“ – 98 tūkst. žmonių. Milla su savo sekėjais dalijasi nuotraukomis iš kelionių po Australiją, Graikiją ir kt. Žmonės jai rašo komplimentus, klausia, kada būtų galima susitikti. Įdomu tai, kad šią merginą sukūrė dirbtinis intelektas. Kitaip sakant, realybėje Milla neegzistuoja.
„Kas toliau? Manau, jau greitu metu bus galima išgirsti, kad dirbtinio intelekto sukurti žmonės papildo įmonių komunikacijos, rinkodaros komandas. Pavyzdžiui, „darbuotojas x“ galės komentuoti įmonės naujienas portaluose ar tapti bendrovės veidu ir reklamuoti paslaugas. Pliusas, kad toks „darbuotojas“ bus lojalus, nekels klausimų dėl atlygio ir pan. Tačiau jį reikės „prižiūrėti“: kurti jam tekstus, galvoti, kokias nuotraukas ar vaizdo įrašus su juo skelbti ir pan.“, – teigia Robertas Šapalas, Komunikacijos agentūros „Brandnomika“ vadovas.
Šių metų liepą CNN televizijos žurnalistai viename iš savo reportažų aptarė vaizdo medžiagą iš Indijos. Joje matosi, kaip laidos vedėja vardu Lisa anglų kalba prisistato ir praneša, kad jau greitu metu su žiūrovais dalinsis pagrindinėmis Indijos naujienomis. Kaip paaiškėjo, tą moterį sukūrė dirbtinis intelektas. CNN žurnalistas Haris Sreenivasanas teigia, kad kol kas sunku nuspėti, ar dirbtinio intelekto sukurtus personažus žmonės pamils taip kaip tikrus.
Tačiau, kad dirbtinio intelekto sukurti personažai tobulės ir virtualioje aplinkoje bus panašūs į žmones, tai – faktas. Žurnalistas Haris juokaudamas sakė, kad Lisa televizijos vadovams patikų, nes toks darbuotojas niekada nesiskųs dėl viršvalandžių ar prastų darbo sąlygų įmonėje.
„Manantiems, kad dirbtiniu intelektu sukurti žmonės yra tik vaikų žaidimas, kad tai neturi perspektyvų, siūlau prisimint virtualius asistentus, kurie gali atsakyti į jūsų klausimus. Juk kažkada tokia technologija atrodė lyg iš fantastinio filmo, o dabar dažnas iš mūsų, norėdamas gauti atsakymą, susirašinėja su virtualiu asistentu el. parduotuvėse, valstybinių įstaigų, kelionių svetainėse ir pan.“, – nurodo R. Šapalas.
R. Šapalas dirbtinio intelekto pagalba sukūrė lietuvaitės nuotrauką. Rezultatą galite pamatyti apačioje:
Robertas Šapalas, Komunikacijos agentūros „Brandnomika“ vadovas