Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad darbai užbaigti nevėluojant.
„Jeigu žiūrėtume pagal tai, kada konkursas ir kada rezultatas – tai neatsiliekame. (...) Kai pradėjome, tai man atrodo, judame tikrai pagal terminus nepaisant to, kad ir pandemija, ir logistikos grandinių sutrūkinėjimas“, – trečiadienį ruožo rekonstrukcijos užbaigimo renginyje sakė M. Skuodis.
Pasak LAKD, per metus pastatyti keturi viadukai, keturi tiltai, tunelinis pravažiavimas ir žaliasis tiltas gyvūnų migracijai.
Suskaičiavo, kiek kainavo „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcija
M. Skuodis sako, kad trečioji „Via Baltica“ nuo Kauno iki Marijampolės atkarpa tvarkoma, o dėl ketvirtos jau vyksta rangovo konkursas.
„Dvylika su puse kilometro jau pastatyta, šalia vyksta darbai pilnu tempu (...) dar 16-os kilometrų atkarpoje ir laukia tik konkurso pabaigos paskutinei atkarpai ties Lenkijos sienos“, – kalbėjo M. Skuodis.
LAKD teigimu, paskutinio, ketvirtojo ruožo rekonstrukcijos darbų pradžia planuojama kitąmet.
Visas apie 40 kilometrų ilgio kelias iki 2025 metų bus rekonstruotas į keturių eismo juostų automagistralę ir pritaikytas tiek civilinėms, tiek karinio mobilumo reikmėms.
Pirmąjį „Via Baltica“ ruožą rekonstravo „Fegda“ – už 55,8 mln. eurų, o antrąjį už 66,7 mln. eurų – „Kauno tiltai“.
Beveik 16 km ilgio ruožą – nuo 56,8 iki 72,5 km – tarp Marijampolės ir Skardupių kaimo už 223,6 mln. eurų atnaujina „Fegda“ ir „Tilsta“, šio ruožo remontą tikimasi baigti iki 2024 metų pabaigos.