Pareigūnams įkliuvo daug užuomarsų – kas pamiršo numerius nusivalyti, kas teises pasiimti, o kas – vairuojant nesinaudoti mobiliuoju telefonu.
Vairuotojai nevengė važiuoti ir be techninės apžiūros ar su besibaigiančiais galioti dokumentais, taip pat atsirado ir tokių, kurie drąsiai vairavo su vasarinėmis padangomis, netvarkingais žibintais. Pastarieji gavo ne tik baudų, bet ir atsisveikino su techninės apžiūros lipdukais.
Patikrinti šį „Via Balticos“ koridorių pareigūnai sumanė ne šiaip sau. Mat pagal pastarųjų metų avaringumą šiuo labai apkrautu ir dėl to pavojingu keliu vairuotojai vis dar važiuoja per daug atsipalaidavę. Tą negailestingai byloja ir statistika. 40 proc. eismo įvykių įvyksta dėl greičio viršijimų ir neleistinų lenkimo manevrų.
Ne ką mažiau „Via Baltica“ pavojinga ir latviams. „Šiandien jis yra vietomis per platus, kas leidžia vairuotojui padaryti klaidų, tai yra išvažiavimas į priešpriešinę eismo juostą, kai kelias apkrautas“, - aiškina Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Gintaras Aliksandravičius.
Paskaičiuota, kad vien per parą šiuo keliu pravažiuoja 15-18 tūkst. mašinų, kur vietomis sunkiasvorės sudaro net iki 80 proc. viso važiuojančio transporto.
Plačiau apie tai – TV3 reportaže.