• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Eismu apkrautas transporto mazgas ties PLC „Mega“ vasarą gali sukelti daugiau nemalonumų vairuotojams, nes bus atliekamas viaduko, jungiančio Šilainius ir Vytėnus, kapitalinis remontas. Savivaldybė informuoja, kokių eismo ribojimų galima tikėtis darbų metu. Po rekonstrukcijos keisis eismo tvarka ant viaduko bei jo prieigose.

Eismu apkrautas transporto mazgas ties PLC „Mega“ vasarą gali sukelti daugiau nemalonumų vairuotojams, nes bus atliekamas viaduko, jungiančio Šilainius ir Vytėnus, kapitalinis remontas. Savivaldybė informuoja, kokių eismo ribojimų galima tikėtis darbų metu. Po rekonstrukcijos keisis eismo tvarka ant viaduko bei jo prieigose.

REKLAMA

Kauno miesto savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis aiškino, jog darbai ties minimu viaduku turėtų būti atliekami šių metų vasarą, kai mieste fiksuojamas mažiausias eismo intensyvumas.

„Tam tikri eismo ribojimai bus, bet kelininkai aklinai atkarpos neužvers. Ribojimus stengsimės koordinuoti taip, kad jie kuo mažiau kirstųsi su Vandžiogalos plento apribojimais. Projektu siekiama pagerinti eismo sąlygas, o apie visus laukiančius pokyčius ir ribojimus informuosime atskirai“, – teigė A. Pakalniškis.

UAB „Baltic RED“ atstovai informavo, jog šiuo metu vyksta planavimo darbai, todėl informacijos apie planuojamus darbus ir jų kainą atskleisti negali.

REKLAMA
REKLAMA

Viaduko būklė – gera

Nors vizualiai viadukas turi trūkumų – deformacinės siūlės išsibangavusios, skardos susilanksčiusios, yra įtrūkimų, užnešti lietaus vandens surinkimo šulinėliai ir kt., bet 2021 metais atliktos konstrukcijų apžiūros metu esminių statinio defektų nepastebėta.

REKLAMA

Viaduko būklės vertinimo išvadose teigiama, jog viaduko būklė gera, tačiau, norint atlikti eismo pertvarkas, turi būti pašalinta esama ir įrengiama nauja asfalto danga ir hidroizoliacija (su papildomu nuolydį formuojančiu sluoksniu); pakeistos deformacinės siūlės į vienprofilinius metalinius deformacinius pjūvius; pakeistos turėklų sekcijos, esančios ties deformaciniais pjūviais rytinėje viaduko dalyje.

REKLAMA
REKLAMA

Taip pat turėtų būti atliktas visų turėklų sekcijų vakarinėje viaduko pusėje keitimas (naujų turėklų aukštis vakarinėje pusėje h=1,4m); turėklinių blokų siūlių valymas, remontas, sandarinimas/hidorizoliacija ties surenkamų g/b elementų siūlėmis; turėklinių blokų paviršiaus remontas; esamų šalitilčių plokščių, atitvarų ir apšvietimo atramų ant viaduko išardymas ir naujų įrengimas; lietaus vandens surinkimo šulinėlių ant tilto perdangos keitimas; lietaus vandens nuvedimo sistemos remontas/keitimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siaurins pėsčiųjų taką

Planuojant C gatvių kategorijai priskiriamos Jotvingių g. atkarpos nuo sankirtos su Islandijos pl. iki Užnerio g. 2 rekonstrukciją bei kapitalinį viaduko per A1 kelią remontą, numatoma sutvarkyti ne tik kelio dangą, bet ir pakeisti eismo tvarką.

Šie pokyčiai numatomi, įvertinus, jog „eismo intensyvumas Jotvingių gatvės atkarpoje ties „Megos“ sankryžomis yra pakankamai didelis, rytinio ir vakarinio piko valandomis transporto priemonių eilės nusitęsia ženkliu atstumu visomis kryptimis.“

REKLAMA

Siekiant nustatyti automobilių ir pėsčiųjų srautus per esamą viaduką, buvo atlikti natūriniai tyrimai.

Atsižvelgiant į atliktus tyrimus, projektiniuose pasiūlymuose nurodyta, jog ant viaduko įrengtas pėsčiųjų-dviračių takas turėtų būti siaurinamas (paliekamas ~2,2 m plotis), jog būtų galima įrengti papildomą eismo juostą Šilainių kryptimi.

Keisis eismo tvarka sankryžose

Šiuo metu automobilių eismas viaduku organizuojamas keturiomis eismo juostomis – po dvi eismo juostas Vytėnų ir Šilainių kryptimis. Projektiniai sprendimai nurodo, jog Šilainių kryptimi turėtų būti įrengta papildoma eismo juosta.

REKLAMA

Pervažiavus viaduką, numatoma įrengti papildomą eismo juostą Vytėnų kryptimi. Sankryžoje ties „Mega“, kairinio posūkio sprendimai nekeičiami – lieka dvi eismo juostos.

Atvykstant nuo A1 jungiamojo kelio planuojama pertvarkyti, numatant eismo organizavimą dviem eismo juostomis į dešinę, Vytėnų kryptimi, o kairinio posūkio į Šilainius nelieka.

Keičiant eismo organizavimą, atvažiuojantiems nuo „Megos“, siūloma atsisakyti kairinio posūkio Vytėnų kryptimi ir visas tris eismo juostas perorganizuoti į dešinį posūkį, Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas sekančioje sankryžoje, kuri bus reorganizuojama atskiru projektu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Važiuojant nuo Vytėnų, numatoma įrengti papildomą trečią eismo juostą, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę link „Megos“.

Važiuojant nuo Šilainių krypties Užnerio gatve, numatomos papildomo dvi eismo juostos, eismą organizuojant tokia tvarka: dvi eismo juostos tiesiai, Vytėnų kryptimi, papildoma atskira juosta dešiniam posūkiui į „Lidl“, „Mcdonalds“.

Užnerio gatvės atkarpoje, eismo kryptimi nuo Vytėnų, papildomai numatoma įrengti vieną eismo juostą. Transporto eismas organizuojamas sekančiai: viena juosta kairiniam posūkiui link „Lidl“, viena juostos tiesiai, Šilainių kryptimi ir kraštinė eismo juosta tiesiai ir į dešinę link „Senukų“. Užnerio gatvės ruože įrengiama papildoma eismo juosta.

REKLAMA

Esamos šviesoforinės sankryžos bus pertvarkytos, perstatant šviesoforų gembes ir atliekant naują šviesoforinių fazių sureguliavimą.

UAB „Kelprojekto“ (dabar „Tyrens“ – aut. pastaba) suprojektuoti darbai bus atliekami nuo Jotvingių g. sankirtos su Islandijos pl. iki Užnerio g. 2, taip pat bus atliekami inžinerinių tinklų rekonstrukcijos darbai bei Jotvingių gatvės viaduko per A1 kelią kapitalinis remontas.

Projekto užsakovas – AB „Baltic Shopping Centers“, valdantis PLC „Mega“, o statytojas – Kauno miesto savivaldybės administracija. Kiek atsieis šis projektas, dar nėra aišku.

tv3.lt

Svarbu bus atkatas.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų