• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekviena parduotuvė stengiasi išvengti nemalonių situacijų, atrinkti produktus, kad nebūtų sugedusių ir kuo labiau užtikrinti pirkėjui malonią patirtį. Tačiau kartais tam tikri dalykai praslysta pro akis, ir pirkėjai susiduria su nepageidaujamomis situacijomis.

4

Kiekviena parduotuvė stengiasi išvengti nemalonių situacijų, atrinkti produktus, kad nebūtų sugedusių ir kuo labiau užtikrinti pirkėjui malonią patirtį. Tačiau kartais tam tikri dalykai praslysta pro akis, ir pirkėjai susiduria su nepageidaujamomis situacijomis.

REKLAMA

Viena pirkėja apsipirkinėjo „Lidl“ parduotuvėje Vilniuje. Moteris teigia norėjusi nusipirkti padažą, tačiau atsitiktinai pastebėjo, kad visi padažų stiklainiai buvo aplipę lervomis.

„Praėjusią savaitgalį aptikau „Lidl“. Visi padažai dėžutėje buvo su lervomis. Aišku, daug jų jau buvo išpirkta. Pati pastebėjau, kai man viena nukrito ant rankos, kitaip bučiau paėmusi. Darbuotojams apie tai buvo pranešta“, – kainas stebinčiam portalui „Pricer.lt“ pranešė moteris.

Pasak pirkėjos, pirmą kartą nemalonų vaizdą ji užfiksavo vasario 16 dieną. Kitą kartą tokią pačią situaciją ji pamatė ir vasario 20 dieną.

REKLAMA
REKLAMA

Pirkėja pasidalijo nuotraukomis, kaip atrodė stiklainiai ir vieta, kur jie stovėjo.

Situaciją pakomentavo „Lidl Lietuva“ atstovė

Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi į prekybos tinklo komunikacijos atstovę. Po kurio laiko susiklosčiusią situaciją pakomentavo „Lidl Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Lina Skersytė.

REKLAMA

„Labai apgailestaujame dėl šios situacijos ir atsiprašome pirkėjų. Produktų kokybei skiriame itin didelį dėmesį, todėl dėsime pastangas, kad tokios situacijos ateityje nepasikartotų.

Dėkojame pirkėjai, kuri pastebėjus šį atvejį, perdavė informaciją parduotuvės personalui“, – komentuoja prekybos tinklo atstovė.

Ji patikino, kad šio produkto asortimentas buvo peržiūrėtas ir patikrintas.

„Du indeliai buvo išimti iš prekybos, daugiau jokių neatitikimų nebuvo rasta. Apskritai dėl šio produkto kokybės jokių kreipinių iš pirkėjų anksčiau nesame sulaukę. Tikėtina, jog ši situacija įvyko dėl nesandariai uždarytos stiklinės pakuotės“, – teigia L. Skersytė.

REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklo atstovė atsiprašo pirkėjų dėl tokios situacijos ir teigia, kad su produkto gamintoju buvo susisiekta ir paprašyta atidžiau atlikti tam tikrus procesus.

„Informacija buvo perduoda produkto gamintojui, jog pakavimo operatoriai būtų dėmesingesni pakavimo procese ir kad būtų išvengta tokių nemalonių atvejų ateityje. Dar kartą apgailestaujame dėl šio situacijos, tikimės, jog tokių situacijų pavyks išvengti ateityje“, – nurodo L. Skersytė.

Informacija buvo perduoda produkto gamintojui, jog pakavimo operatoriai būtų dėmesingesni pakavimo procese, kad visos lervos liktu viduje stiklainio. O ne išeiti į išorę. :)
Skiria didelį dėmesį o liaaarrvos neišlipa iš stiklainių. Eilinis atsirašinėjimas po eilinio skundo. Beje tuo pačiu galėtų jau pakeisti reklaminį balsą. Baisiai nervuoja
Tegi vokiečiams tas gamintojas gamina,mes apseisim..
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų