Pirkėja socialiniuose tinkluose pasidalijo nuotrauka, kurioje matosi iš pakuotės ištrauktos kepenėlės, kurių dalis – pažaliavusi.
„Šiandien „Skonio ženklo“ kokybė nuvylė. Galvojau: pakelsiu hemoglobiną, paruošiu kepenėles. O gi pažaliavo kepenėlės, nes išsiliejo ant jų tulžis.
Viena porcija taip ir įmesta į pakuotę su visa tulžies pūsle, kitas gabalas su jos likučiais visai žalias... Žodžiu, nei skonio, nei kokybės. Parduotuvėje pakeitė pakuotę. Tikiuosi, kad „LIDLas informuos produkcijos tiekėją apie incidentą“, – feisbuko grupėje rašė moteris.
Įrašo autorė naujienų portalui tv3.lt pasakoja, kad tą pačią dieną susisiekė su parduotuvės kokybės skyriaus darbuotoju, kuris apgailestavo ir pirkėjai nurodė, kad ji gali atsiimti pinigus arba pasikeisti prekę.
Moteris teigė, kad nuvyko į parduotuvę ir atidavė pirmąją pakuotę bei gerai apžiūrėjusi pasirinko kitą.
Pirkėjai skundžiasi nekokybiška mėsa
Nekokybiškas kepenėles moteris įsigijo Klaipėdoje esančioje minėto prekybos tinklo parduotuvėje. Nors situacija nemaloni, vis dėlto, ji teigė suprantanti, kad prekybos tinklas tik parduoda ir daugiau priekaištų pirkėja turi produkcijos gamintojams.
Po tokios žinios pasirodė ir daugiau žmonių, išreiškiančių nepasitenkinimą šio prekybos tinklo parduodama mėsos kokybe bei komentaruose žmonės pradėjo dalintis ir savo nesėkmingomis patirtimis.
„Labai suprastėjusi „Lidl“ mėsa“, – komentuoja moteris.
Taip pat antrina ir kita komentatorė: „Lidl“ apie šviežios mėsos kokybę jau seniai turėjo susirūpinti. Nepirkau kokį pusmetį apskritai nieko po „n“ išmetimų „kokybės ženklo“ mėsos. Nusipirkau vėl pabandymui vištienos ir visa iškeliavo į konteinerį.“
„Lidl“ sureagavo į iškilusią problemą
Į minėtą situaciją sureagavo ir prekybos tinklo atstovai.
Naujienų portalui tv3.lt „Lidl Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Lina Skersytė komentuoja, kad produktų kokybei skiria itin didelį dėmesį, todėl labai apgailestauja dėl šio įvykio.
„Mums ši situacija žinoma, pirkėja kreipėsi į mus į prekę grąžino. Mes dėl šios situacijos taip pat perdavė informaciją gamintojui, jog galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių parduotuvę galėjo pasiekti tokia prekė.
Ankščiau kreipinių dėl šio produkto nesame sulaukę, šis atvejis yra vienintelis“, – praneša prekybos tinklo atstovė.
Apie prekybos tinkle parduodamą mėsą ir jos kokybę
Atsakydama į pastaruosius gyventojų išreikštus nepasitenkinimus parduodamos mėsos kokybe, L. Skersytė teigia, kad šviežios mėsos produkcijai teikiamas itin didelis dėmesys ir dedamos pastangos užtikrinant jų kokybę.
„Visiems be išimties „Lidl“ privataus prekės ženklo produktams yra atliekami reguliarūs, išsamūs savikontrolės laboratoriniai tyrimai, tiek įtraukimo į asortimentą metu, tiek ir periodiniai. Savikontrolės laboratoriniai tyrimai visada atliekami išorinėje nepriklausomoje laboratorijoje, kuri atlieka ekspertizę ir pateikia išvadą.
Skirdami itin didelį dėmesį produktų kokybei, esame išsikėlę vidinius kokybės parametrus, kurie net yra griežtesni negu teisės aktai ir dažnu atveju užkerta kelią galimiems maisto saugos pažeidimams“, – nurodo L. Skersytė.
Taip pat ji pabrėžia, kad prekybos tinkle parduodamos mėsos ir jos gaminių šviežumą bei kokybę įrodo pasaulinių kokybės tyrimų lyderio „Eurofins“ suteikiamas kokybės ženklas.
Pasak L. Skersytės, kiekvienam „Eurofins“ spaudu žymimam produktui yra sudaromi specialūs tik tam gaminiui skirti išsamūs tyrimų planai.
„Šių analizių metu yra tikrinami gaminių mikrobiologiniai saugos ir kokybės parametrai, jų rūgštingumas, atliekami maistinių verčių tyrimai ir sensorinis vertinimas, stebimas sunkiųjų metalų ir toksinų kiekis, taip pat stebimi ir kiti kokybiniai fizikocheminiai parametrai, atsižvelgiant į produkto specifiką.
„Eurofins“ spaudas yra įrodymas, kad šie produktai reguliariai tikrinami nepriklausomoje „Eurofins“ laboratorijoje. Tai savanoriškas ir papildomas žingsnis kokybės kontrolės grandinėje, kurio ėmėmės taip suteikdama pridėtinę vertę vartotojams“, – teigia viešųjų ryšių vadovė.
Ką daryti įsigijus nekokybišką prekę?
Prekybos tinklo atstovė neatmeta tikimybės, kad kartais gali pasitaikyti atvejų, kai pirkėjai galimai susiduria su nekokybiška preke ar maisto produktu.
Pasak jos, tokiu atveju pirkėjai raginami kreiptis į parduotuvę ir gražinti prekę, o tokiu atveju grąžinami pinigai arba prekė pakeičiama nauja.
„Jei prekybos vietoje klientai turi pagrįstų abejonių, kad tam tikros prekės gali būti netinkamos kokybės, visada raginame apie tai informuoti parduotuvės darbuotojus. Dar kartą apgailestaujame dėl šios situacijos, dėsime pastangas, kad tokių situacijų išvengtume ateityje“, – nurodo L. Skersytė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!