Socialiniame tinkle susibūrė grupė „Nepirksiu Vilniaus alaus, nes nepalaikau homofobijos ir populizmo“, į kurią jau prisijungė daugiau nei 1000 narių. Grupėje pradėtos diskusijos, ar prekės etiketėje minima gamykla neturėtų susilaukti nuobaudų už paslėptą politinę reklamą.
„Vilniaus Alaus“ gamyklos paskyroje pateiktas atsakymas, kuriuo kompanija ginasi negaminanti šio produkto. „Draugai, „Už Lietuvą, vyrai“, nėra mūsų produktas ir mes jo negaminame, todėl nereikia mūsų nepagrįstai šmeižti“. Tiesa, kodėl jų vardu yra platinama ši prekė, nėra aišku. Naujienų portalo „Balsas.lt“ žurnalistai jau pateikė užklausą gamyklos atstovui ir laukia atsakymo.
Gėrimo etiketės detektyvas – nesibaigia. Socialinio tinklo grupėje skelbiama, kad alų gaminusio „Kurklių bravoro“ kontaktinis asmuo yra p. Danas Baronas, kuris VRK puslapyje pristatomas kaip 2011 m. savivaldybių rinkimuose dalyvavęs partijos „Tvarka ir Teisingumas“ narys.
Kaip į tokią suirutę pasirengusi reaguoti VRK? Į diskusijas socialiniame tinkle įsitraukęs VRK narys Justinas Žilinskas patikimo, kad komisija pradės šio įvykio tyrimą.
Įmonės "Vilniaus alus" atstovai išplatino pranešimą, kuriame teigiama, jog šis alus UAB "Vilniaus alus" firminėse parduotuvėse nuo 17 val. neparduodamas.