Kaip rodo Vyriausiosios rinkimų komisijos viešinamos partijų ataskaitos apie politinę reklamą, per pernai vykusius Seimo rinkimus LVŽS žiniasklaidos ir viešųjų ryšių specialistų paslaugų užsakė už 1,124 mln. eurų, daugiausia iš visų partijų. Užsakomieji valstiečių rašiniai publikuoti ir nacionalinėje, ir regioninėje spaudoje. Be to, rinkimų laimėtojai liko skolingi apie 874 tūkst. eurų už šias paslaugas, skolą ketinama padengti per kelis pusmečius, gavus valstybės dotaciją, tai yra mokesčių mokėtojų pinigais.
„LVŽS rinkimų kampanija pasižymėjo labai agresyvia retorika. Vienas mėgstamų dalykų buvo R.Karbauskio pareiškimai, kuriais labai stipriai atakuoti oponentai. Ši partija visą savo kampaniją grindė ne teigiama informacija, bet neigiamų žinių eskalavimu, nors kai kurios jų, kaip, tarkime, alkoholio sukeliamos problemos, skriaudžiami vaikai, turėjo realų pagrindą. Visų šių žinių esmė buvo mesti šešėlį ant tų, kurie jau buvo valdžioje“, – „Lietuvos žinioms“ sakė komunikacijos konsultantas Arijus Katauskas.