Nufilmuotas vaizdo įrašas prasideda tokiais vairuotojo žodžiais: „Nu tai skambinkit, man išvis yra p****, ar jūs skambinsit dispečerinei, ar ne. Duokit man keturis (eurus – aut. past.)“.
Tiesa, moteris su vyro pasiūlymu nesutinka ir dar kartą primena, kad pavežėjas ją atvežė netinkamu adresu.
Tad galiausiai vairuotojas klientę sutinka nuvežti tinkamu adresu, tačiau akivaizdu, kad tokia padėtis tik dar labiau įaudrino pavežėją, todėl jis pradėjo tęsti savo keiksmažodžių virtinę.
„Keturi keturiasdešimt bus. Aš tuoj nuvešiu. Iš karto reitingas matosi, kad p**** protą pastoviai vairuotojam. Keturi šešiasdešimt (reitingas – aut. past.) yra“, – tęsia pavežėjas.
Visgi, klientė, atsakiusi, kad jai nerūpi reitingas, toliau į kalbas stengiasi nesivelti.
Vėliau vairuotojas pokalbio metu moteriai pasiūlo važiuoti viešuoju transportu.
„Važiuokit su visuomeniniu. Pamatysiu kitą kartą, tai tikrai nevešiu. Ko sėdėjot, tylėjot tada? Reikėjo pasakyt tada, kad jūs ne čia važiuojat“, – teigė vyriškis.
Kurioziška, tačiau po keiksmažodžiais išreikšto nepasitenkinimo vairuotojas moteriai palinkėjo „gražios dienos“.
Transporto paslaugų bendrovės „Bolt“ vadovas Andrius Pacevičius pabrėžia, kad jeigu tarp klientų ir pavežėjų kyla nesutarimų, tai atskleis žmonių palikti atsiliepimai, į kuriuos vėliau yra atkreipiamas įmonės atstovų dėmesys.
„Kasdien tikriname keleivių įvertinimus po kelionės: peržiūrime klientų komentarus, individualiai peržiūrime visas keliones, kurias keleiviai įvertino 3 žvaigždutėmis ar mažiau. Turime ir kitų vidinių kontrolės užtikrinimo procedūrų. Taip pat keleiviai kviečiami patys pranešti apie kilusius nesusipratimus ar problemas programėlėje savo telefone arba specialiu el. paštu [email protected]“, – sako A. Pacevičius.
Pašnekovas priduria, kad reitingai pavežėjams yra itin svarbūs ne tik dėl to, kad tada jie gali sulaukti daugiau klientų, bet ir dėl siekio, kad jų asmeninė paskyra nebūtų užblokuota.
„Bet kurio vairuotojo bendram įvertinimų vidurkiui nukritus žemiau 4.60, vairuotojas automatiškai laikinai blokuojamas sistemoje. Pradžioje, pirmą kartą toks vairuotojas blokuojamas parai, įvertinimui nukritus antrą kartą – blokuojamas savaitei. Klysti – žmogiška, tačiau po trečio karto su vairuotoju atsisveikiname, jo paskyra blokuojama visam laikui“, – kalba A. Pacevičius.
Nepaisant to, „Bolt“ vadovas mano, kad nors kartais ir yra užfiksuojama konfliktinių situacijų tarp pavežėjų bei klientų, bendravimo kultūra auga.
„Džiaugiamės, kad konfliktinių situacijų būna ne tiek jau ir daug. Pastebime, kad bendravimo kultūra apskritai Lietuvoje auga“, – pabrėžia pašnekovas.
Visą vaizdo įrašą galite pažiūrėti vaizdo siužete.