Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Gera būti reitingų viršūnėse, kai atsirenki konkurso metu pačius geriausius, labiausiai motyvuotus mokinius... Nejau mokyklos, ugdančios likusius mokinius, nemotyvuotus arba ne itin gabius, bet sugebančios dirbti su tokiais mokiniais ir suteikti bent patenkinamą žinių ir įgūdžių lygį, turi likti reitingų paskutinėse eilutėse? Ar tokie mokytojai yra beverčiai? O dar reikalaujama, kad mokytojas matytų ir išmokytų kiekvieną mokinį, nesvarbu, kokių gebėjimų jis bebūtų ...
Nesutinku su reitingavimu pagal testų rezultatus. Jie visiškai neobjektyvūs, nes vienos mokyklos turi tikslą pasitikrinti,kur esa, o kitos - vykdo nesąžiningai, kad pasirodytų. Kai testai bus organizuojami VBE principu, tada galima ir reitinguoti.
REKLAMA
REKLAMA
Paskelbtas švietimo įstaigų reitingas: lyderiai pozicijų neužleidžia