Dar šeštadienį viešojoje erdvėje pasirodė informacija, kad pirmasis traukinys turėtų pajudėti iš Lietuvos sostinės jau gruodžio 11 d. ,,LTG Link” internetiniame puslapyje taip pat buvo skelbiama bilietų kaina bei tvarkaraštis. Tiesa, vėliau ši informacija buvo pašalinta.
„Bendrovė kartu su partneriais aktyviai ruošiasi daugelio ilgai laukto maršruto Vilnius-Varšuva-Krokuva-Vilnius startui gruodžio mėnesį. Dėl įvykusios techninės klaidos dalis informacijos apie būsimą maršrutą kurį laiką buvo matoma viešai anksčiau laiko. Komanda šią klaidą jau pašalino”, – portalui MadeinVilnius.lt pakomentavo Laura Gabrilavičiūtė, AB „Lietuvos geležinkeliai” Ryšių su visuomene vadovė.
Nors mūsų portalui pavyko susipažinti su kai kuria anksčiau laiko paskelbta bendrovės informacija apie naują maršrutą, detalėmis portalas pasidalinti negali.
Bendrovė anksčiau teigė, kad abi šalys sieks, kad kelionė neprailgtų ir bendra kelionės traukiniu trukmė iki „Rail Baltica” įgyvendinimo neviršytų 8 val.
Beje, iki „Rail Baltica” įgyvendinimo, gyventojams, norintiems keliauti traukiniu į Varšuvą, teks dar persėsti į kitą traukinį Mockavoje. Vis dėlto persėdimo laikas turėtų būti patogus ir žmonėms nereikėtų ilgai laukti kito traukinio.
„Šiuo metu įvairios maršruto detalės dar tikslinamos – pavyzdžiui, gali kiek koreguotis kai kurie viešai matyti laikai ir pan. Kai tik informacija apie maršrutą bus galutinė ir startuos prekyba bilietais, nedelsdami ja pasidalinsime”, – tikina bendrovės atstovė.
Reguliarias keleivių vežimo paslaugas numatoma plėtoti trimis etapais: 2022–2023 metais traukiniai važiuotų maršrutu Varšuva–Mockava–Kaunas–Vilnius, 2023–2024 metais – Varšuva–Kaunas–Vilnius, o nutiesus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, šalių sostinės būtų pasiekiamos tiesioginiu greituoju traukiniu.