Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Klausima laisvai butu isplesti i "Kas mes esame pasauliui?". Na, naujokai esame. Laiko reikia. Argi galejomes tiketis, kad busime pastebeti per viena nakti? O kai busime, kaip tai atrodys? Asmeniskai manes sis klausimas nekankina - esu tokia, kokia pati save suvokiu. Laimingas tas, kuris suvokia teisingai.
Beje, is Europos kazkaip viskas geriau atrodo. Menkai zino apie mus, bet uztai smalsauja. Mes apie juos tiek klausimu nekeliam, kiek jie apie mus. Mes apie juos, senuosius, manome zinantys, daznai klaidingai - isitikinau.
Beje, is Europos kazkaip viskas geriau atrodo. Menkai zino apie mus, bet uztai smalsauja. Mes apie juos tiek klausimu nekeliam, kiek jie apie mus. Mes apie juos, senuosius, manome zinantys, daznai klaidingai - isitikinau.
Ačiū, Leonidai, už puikias mintis. Reikia mokytis
Airija "prasimuse" i prieki,jau nesnekant apie Japonija,kuri neturi jokiu gamtos turtu(isskyrus zuvi).
Reikia pasiauskojamai dirbti ir saziningos valdzios ir aisku reikia laiko.
Reikia pasiauskojamai dirbti ir saziningos valdzios ir aisku reikia laiko.
Apie nelygybės reiškinį gerai parašėte. Nelygybė buvo ir socializme iki 1990, bet jos tada nebuvo galima viešai demostruoti. Stovėjome Baltijos kelyje, manydami, kad visitapsime broliai ir nelygybė išnyks....
---- Šiandien nelygybės demontravimas yra jau privalomas viešajame gyvenime, ypač lietuviškoje politikoje. -----------------Yra ginklas, kaip nelygybę tautoje sumažinti. Apie tai rašo mokslininkas Schramm, 2006.
---- Šiandien nelygybės demontravimas yra jau privalomas viešajame gyvenime, ypač lietuviškoje politikoje. -----------------Yra ginklas, kaip nelygybę tautoje sumažinti. Apie tai rašo mokslininkas Schramm, 2006.
bielorusijoj ir Latvijoj jau MacDonaldo pardavėjos gauna daugiau, bėga iš tų šalių mažiau, investijų privačių daugiau gauna, ir donskio porpagandininko etatas ten geriau gyvena. Koks idiotas reformatorius taip padirbėjo Lietuvėlėj. Matyt "visiems aišku". Na, jei bielorusijoj yra blogai gyvent jei leninas su cocacola vienoj vietoj, o Latvijoj kad ruskių beproto daug. Tai tada mums urrrra (valio kaip tai neskamba). Otkatas populiarus pas konservus ir ypač liberalus. O civilzacijos ramstis Lietuovoj VP market ir Šri lankos Rytas iš komsomolcų stuburo (beveik kaip lenino paminklas minske). O prieš korupciją rėkia daugiausia. Koks civilizuotas lietuvis gerbs tokį antilietuvišką darinį kaip Lietuvos Respublika.
kad mastytojai visoms tautoms reikalingi,nes jie nurodo kelia tautai,kai jie tarpusavyje diskutuoja;ir mums laikas atsisveikinti su "blatu" ,"otkatu" ir pan. ir arteti prie zmogisko bendravimo,visa laika tobuleti.Uz tai ir aciu p.L.Donskiui uz geras mintis.
Ponas Donski, neklaidžioję toli po visą Europą pasižvalgykime čia pat, po Lietuvą. Laisvė, lygybė (o gal greičiau nelygybė, kaip rašo R. Baločkaitė), brolybė? Kieno vaikai pravardžiuojami, skriaudžiami, ujami bendraamžių mokyklose? Gydytojų, teisininkų, turtingų verslininkų? Kur ten... Aišku, kad tų, kurie mažas pajamas (o gal ir vidutines) turi. Ir kieno vaikai į prestižines Vilniaus, Kauno ar net rajonų centrų vidurines mokyklas pakliūna? O į prestižines specialybes aukštosiose mokyklose? Dar "lygiau" bus, kai mokesčius visiems už mokslą įves. Puikiai žinom seniai išsakytą liaudies nuomonę "obuolys nuo obels..." arba "kaip tėvai gyveno, taip ir vaikai gyvens". Tu mokykis kiek tik gali ir kiek nori, bet į elitą vartai sunkiai atveriami, čia kaip tiems veisliniams šuniukams - kilmės dokumentai reikalingi. Tad lygiai tas pats ir su išsvajotąja Europa. Joje mes, bėdžiai, su savo minimaliu 600 Lt atlyginimu ir esame tie pastumdėliai neturtingų tėvų vaikai, kuriuos pravardžiuoja , įžeidinėja, stumdo ir už tai, kad nesimoko, ir už tai, kam gerai mokosi, vien už tai, kad jie negali prabangiai sublizgėti. Taip jau yra. Ir jokių teorijų išvedinėjimas nieko nepakeis. Vėlgi liaudies išmintį cituoju:"Bagotam ir velnias į košę šika, o biednam ir prišikęs atgal iškabina".
Ačiū už dėmesį ir pastabas. Galėčiua nutylėti. Gerai, kad ginate LD. Bet kad jis nesigaudo sąvokose, tai faktas. Žiūrėkite, ką jis prifantazavo Lietuvos jaunimui apie VERSLUMĄ per Rubinzoną Kruzą, t.y. apie "entrepreneurship". Pažiūrėikime, ką apie tą entrepreneurship ir Kruzą rašo jame įžymūs Sautet-Kirzner. Skiriasi kaip žemė nuo dangaus. -------------Arba Jūs nutylite apie INSTITUCIJAS. LD taip pat. Mokslinininkai už tai nulupo Nobelio premiją. Lietuviams arba jiems artimiems iki lemputės. Klausykite, p.Juozai, kam reikia šveisti, grandyti populizmo skeveldras Lietuvoje. Sakykite tiesiai šviesiai: nėra jokio MOKSLO Lietuvoje. Yra tik nevykusios kopijos. Viena iš tokių L.Donskis. Arba Valdas Samonis, nors jam pliusas, kad jis bando įjkurti Schumpeterio Institutą. Bet kas lietuviui Schumpeteris? Niekas. Niekas yra ir koks prof Schramm, ar koks 2006 m Nobelistas Phelps. Lietuviui tai visai neįdomu: jam gyventi reikia šiandien. Lietuviui svarbu bet koks "rent seeking" iš valdžios, tai yra, bet kokios privilegijos. Dar tiksliau: lietuviui svarbu blatas. O tie. kurie nesusitaiko su tokia INSTITUCIJŲ kokybe Lietuvoje , mauna į UK ar Ireland. Arba super - į JAV. Su kuo ir sveikinu juos, nes dumplėmis prieš vėją nepapūsi....
Super!
>inz< sakini nr 2. skaiciau kokius 4 kartus. :) ne vienas is tavo pateiktu variantu nesugriauna l.d. statyto minties rumo. nes vienu atveju bedugne atsiveria tarp Vakaru organizaciju, tarnybu(politiniu, socialiniu, ekonominiu, teisiniu) sufomuotu zmoniu("europieciu") ir "kitu". kitu atveju bedugne atsiveria tarp Vakaru taisyklemis suformuotu zmoniu("europieciu") ir "kitu".
del sakinio nr 1. padet niekuo negaliu. tai tiesiog retorinis klausimas provokuojantis atsakyma kad mes nesame nei labiau nei maziau europieciai nei cia isvardintu valstybiu pilieciai.
o straipsnio esme - kad bukime europieciais tiek kiek manome jais esantys. skaitykime, svieskimes ir jei teisingai supratau l.d., konkuruokime ziniomis su "europieciais" bei bukime jiems tolerancijos ir sugyvenimo su "kitais" pavyzdziu.
uz tai ir dekoju l.d.. o jei jam iseitu dar ir paprasciau parasyt.... :) gal skaitytojas iveiktu ne tik autoriaus pavarde. :D
del sakinio nr 1. padet niekuo negaliu. tai tiesiog retorinis klausimas provokuojantis atsakyma kad mes nesame nei labiau nei maziau europieciai nei cia isvardintu valstybiu pilieciai.
o straipsnio esme - kad bukime europieciais tiek kiek manome jais esantys. skaitykime, svieskimes ir jei teisingai supratau l.d., konkuruokime ziniomis su "europieciais" bei bukime jiems tolerancijos ir sugyvenimo su "kitais" pavyzdziu.
uz tai ir dekoju l.d.. o jei jam iseitu dar ir paprasciau parasyt.... :) gal skaitytojas iveiktu ne tik autoriaus pavarde. :D
REKLAMA
REKLAMA
Orumo kaina, arba Ką reiškia būti europiečiu?