Pagal projektą, Civilinės aviacijos administracijos (CAA) nustatyta turėtų būti registruojami bepiločiai orlaiviai, turintys maksimalią kilimo masę nuo 300 gramų iki 25 kilogramų. Bepiločio orlaivio, bepiločio orlaivio valdytojo, laisvojo skridimo orlaivio sąvokos būtų numatytos ne tik Bepiločių orlaivių naudojimo taisyklėse, bet ir įstatyme.
„Didėjant bepiločių orlaivių populiarumui, daugėja ir gyventojų nuogąstavimų dėl privatumo pažeidimo ar saugumo. Registruojant dronus žinotume, kas juos skraidina, o įvykus nelaimingam atsitikimui, būtų daug lengviau surasti įvykio kaltininką“, – sako vienas pataisos iniciatorių Viktoras Fiodorovas.
Darbo partijos frakcijos narys pabrėžia, kad jis nėra nusistatęs prieš bepiločių orlaivių naudojimą, o siūlomomis pataisomis siekiama užtikrinti, kad įvykus netikėtam incidentui ar avarijai, kaltininkas būtų surastas, rašoma frakcijos pranešime.
„Esu prieš bepiločių orlaivių visišką uždraudimą, todėl siūlome pataisas, kurios reglamentuotų saugesnį jų naudojimą. Jau anksčiau pateikėme siūlymus orlaivių pilotų atsakomybei už pažeistas CAA taisykles, dabar mūsų frakcijos siūlomos pataisos taip pat turėtų leisti nustatyti, kas ir kokius dronus naudoja bei užtikrinti, kad įvykus nelaimei, kaltininkas būtų surastas, o žala atlyginta“, – sako V.Fiodorovas.