Kaip informavo valstybės įmonė, būsimi vairuotojai kelyje navigacija, o ne egzaminuotojo instrukcijomis, turės naudotis 10-15 minučių. Įprastai egzaminas vyksta apie 45-50 minučių.
Užduotis prasidės ne anksčiau kaip po 10 minučių pradėjus važiavimą, o egzaminuotojas kelionės tikslą į navigacijos įrenginį įves dar prieš užduočiai prasidedant. Taip pat užduoties metu egzaminuotojas gali paprašyti atlikti ir specialųjį važiavimo manevrą, jei pakeliui pasitaiko tam tinkama vieta.
Pasak „Regitros“, naujovėmis siekiama, kad išlaikę egzaminą vairuotojai būtų kiek įmanoma labiau pasiruošę realioms situacijoms kelyje.
„Šiandien navigacijos įrenginys yra tapęs kasdieniu vairuotojų pagalbininku, kurį naudojame važiuojant į naujas vietas, ieškodami trumpesnio kelio ar norėdami išvengti spūsčių. Įtraukdami šią užduotį į praktikos egzaminą skatinsime būsimus vairuotojus išmokti teisingai paskirstyti savo dėmesį ir savarankiškai planuoti kelionę, kai šalia nėra mokymo instruktoriaus ar egzaminuotojo“, – teigia „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.
Pasak įmonės, šis metodas taikomas Olandijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, JungtinėjeKaralystėje ir kitur.
Siekiant, jog būsimieji vairuotojai įgytų tikroviško vairavimo patirties, 2017-aisiais „Regitra“ atsisakė egzaminavimo aikštelių ir visi automobilio statymo manevrai buvo perkelti į realų eismą.