Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Su aldasa tikrai niekam nesiulyciau susideti.. nekokybe pas juos..
Su šita "firma" duris dejomes 3 mėn, po to dar 3 mėn musemes dėl gamykliniai broko.. pastovus melavimai ir apgaudinėjimai..
@Klientė
Panasi situacija:D o dar ir meistrai chamai nemokantis kokybiskai atlikti savo darbo.
Klaidų būna, bet kad su Aldasa kažkas ne visai gerai irgi faktas. Vadybininkės žinių apie langus turi labai mažai, paprašiau kad padaryta būtų išorinė apdaila, tai pasakė kad pats gali su "rotbandu" padaryti, net akys išsprogo.paklausiau Jūs nejuokaujat - rotbandas vidaus darbams. Privertus paskambinti meistrams išsiaiškinti nustebo kad išorė tvarkoma naudojant cementinį mišinį. Dar dabar mušuosi dėl garantijos, ns stiklo paketui duoda 2 metus - nors aš žinau, kad paketui duodami 5 ki metai. Iš kitos pusės pažiūrėjus rekvizitai.lt atlyginimas minimumas tad nėra ko stebėtis vadybininkų kompetencija.
NU JO " RIMTAS" STRAIPSNIS....
Manau, kad straipsnis šiek "be tikslo". Visko atsitinka, tačiau kaip sprendžiant pagal straipsnį klaida buvo greitai pataisyta. Todėl, manau, užsakovui reikia ramiau reaguoti į tokias situacijas ir turėti omenyje tai, kad buvo pasirašyta sutartis :)
Kam neatsitinka,galvoju kad firma tikrai taip nebūtų palikus,įstatė laikinai ,kokia čia bėda,kam kelti bangas,gal darbuotojai tik nesugebėjo normaliai moteriai paaiškint....reikia mokėt bendrauti ir tiek
REKLAMA
REKLAMA
Naujas langas montuotas dukart: prireikė kreiptis į žurnalistus