Nuotraukomis, kuriose matosi netinkamai įdėtas langas, skaitytoja (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) pasidalino su TV3 per feisbuko paskyrą. Joje buvo ir pagalbos prašymas: „nežinau, kur kreiptis su pagalbos prašymu: Vilniaus langų firma „Aldasa" įstatė langą. Meistrai neturėjo, kur dėtis, nes langas pagamintas per siauras ir per aukštas".
Moteris sulaukė atsakymo iš žurnalistų, kad situacija bus pasidomėta, kartu nusprendė kreiptis ir į atitinkamas tarnybas. Pirmojo naujai įdėto lango nuotraukas galite pamatyti čia.
„Parašiau skundą Vartotojų teisių apsaugos tarnybai, nusiunčiau jiems laišką su visomis nuotraukomis, tada dar kartą paskambinau įmonei telefonu, nes buvo labai grubiai kalbėta dieną prieš, ir kai pranešiau, kad ne tik kreipiausi į vartotojų teises, bet net ir televizija šia situacija susidomėjo, išsigando, liepė palaukti keletą valandų ir pasakė, kad kuo greičiau pasistengs mums surasti kitą langą. Per dvi-tris valandas atsirado ir kitas langas, ir per kelias valandas jį įdėjo“, – tv3.lt pasakojo moteris.
Įmonės atstovai situaciją komentuoja kiek kitaip.
„Demontavus seną langą paaiškėjo, kad pagamintas langas 2 cm didesnis už angą. Todėl su bute dalyvavusiu atsakingu asmeniu buvo priimtas bendras sutarimas, kad nestatome seno supuvusio lango atgal, o laikinai, iki kitos dienos įstatome į esamą angą, aukštesnį plastikinį langą. Kitą dieną už patirtus nepatogumus klientui buvo sumontuotas naujas, brangesnis 2 varstomų dalių vietoje vienos plastikinis langas“, - tv3.lt komentavo „Aldasos" marketingo direktorė Aušra Bražėnienė.
Pasak jos, pretenzijų iš užsakovės įmonė nėra sulaukusi.
Antrojo naujai įdėto lango nuotraukas galite pamatyti čia.
Patekote į nemalonią situaciją? Pasidalinkite savo istorija su mumis.
Dėkojame! Medžiaga sėkmingai išsiųsta redaktoriui.
Peržiūrėjus, ji bus patalpinta į straipsnį.