Šiaulių Rėkyvos miško pelkėje iki pat aštuntos valandos vakaro buvo tęsiami antradienio rytą sudužusio karinio orlaivio „L-39ZA Albatros“ iškėlimo darbai.
„Šiaulių krašto“ žiniomis, vakar pavyko iš pelkės ištraukti ir kariniu sraigtasparniu „Mi-8“ į Aviacijos bazę nuskraidinti sunkiausias naikintuvo dalis - kabiną ir sparnus.
Įvykį tiriančios Lietuvos ir Prancūzijos specialios komisijos bendradarbiauja ir keičiasi informacija pagal nacionalinius ir tarptautinius teisės aktus. Vykdant tyrimą bendraujama ir su NATO partneriais.
Antradienį netoli Šiaulių susidūrus Lietuvos ir NATO kariniams naikintuvams aukų pavyko išvengti ne tik danguje, bet ir žemėje.
Buvęs Šiaulių oro uosto direktorius Zigmantas Zdzichauskas žino, kad lakūnams būdinga rodyti šaunumą, todėl jie suka vos ne pažeme viražus virš miesto.
„Kai NATO naikintuvai grįžta iš patruliavimo į oro uostą, užuot, ramiai kelių kilometrų aukštyje išdeginę likusius degalus, nes yra tam tikra tūpimo masė, laksto vos ne pažeme virš miesto. Atrodo, kad visas pasaulis turi žiūrėti, koks jis šaunus lakūnas, kaip jis moka žemai skristi. Tai yra tam tikras vaikiškumo faktorius, - sako aviatorius. - Mačiau, kaip lenkų naikintuvai nuo Šilėnų pradeda keisti skridimo aukštį, daryti staigius posūkius, kraipytis - kokie jie šaunūs“, - tokį „šaunumą“, Z. Zdzichausko nuomone, vienu nutarimu galėtų uždrausti ir nebebūtų tokių „dangaus erelių“.