Gyventojai nepatenkinti laidinio radijo paslaugomis. Bendrovė „Teleradijo kompanija Hansa“ neatvyksta dėl gedimų, neleidžia atsisakyti paslaugos, tik renka beveik penkių litų mokestį per mėnesį. Paaiškėjo ir daugiau pažeidimų. Bendrovės veiklą tirs Generalinė prokuratūra.
Už šnypščiančią dėžutę šiaulietė Paulina Janina Darginavičiūtė kas mėnesį moka beveik 5 litus. Radijo taškas nuo praėjusių metų lapkričio mėnesio vieną savaitę veikė, kitą – ne, o nuo kovo mėnesio tik šnypščia. Kadangi moteris gyvena daugiabučių namų savininkų bendrijoje, mokestis už laidinį radiją įrašytas į bendrą sąskaitą, todėl nėra galimybės nemokėti. Ji teigia skambinusi ir prašiusi, kad radiją atjungtų, tačiau sulaukianti tik pažadų atvykti patikrinti. Kas mėnesį moteris gauna 4,60 Lt sąskaitą už neteikiamą paslaugą.
Šiaulietė tvirtina norėjusi atsisakyti paslaugos, tačiau Vilniuje įsikūrusi bendrovė „Teleradijo kompanija Hansa“ nesileidžia į kalbas, esą už paslaugos atjungimą ji reikalauja mokesčio. Su bendrove internete nurodytu telefono numeriu susisiekti neįmanoma.
Bendrovės „Teleradijo kompanija Hansa“ veikla domėjosi Seimo narys Edvardas Žakaris. Jis kreipėsi į Ryšių reguliavimo tarnybą ir Radijo televizijos komisiją. E. Žakaris sako, kad gautas atsakymas, jog „Teleradijo kompanija Hansa“ daro daug pažeidimų: už licencijas nemoka nustatyto mokesčio, retransliuoja Lietuvos radiją neturėdama leidimo, ima mokestį už neteikiamas paslaugas.
Pasak Seimo nario, problemų dėl laidinio radijo kyla ir vilniečiams. Dėl minėtos bendrovės veiklos E. Žakaris kreipėsi į generalinį prokurorą.