„Aš ir į parduotuvę nuėjau, ir Maisto ir veterinarijos tarnyba atvyko, daugiau nieko negaliu pasakyti. Situacija baigta. Nei aš patenkinta, nei ką – ne piniguose čia esmė“, – į išsamesnes kalbas nesileido mažeikiškė.
„Šis įvykis mums žinomas ir dar pirmadienį su kliente buvo susisiekta ir jai buvo grąžinti sumokėti pinigai. Taip pat parduotuvėje buvo atliktas vidinis patikrinimas ir kaštainiai buvo išimti iš prekybos, kad panaši situacija nepasikartotų. Tiesa, išoriškai kaštainiai atrodė kokybiški, tad tiek mūsų kokybės ekspertams tiek darbuotojams jie pasirodė tinkami vartoti, tačiau pradėjus juos lupti buvo pastebėta, kad viduje jie sugedę“, – nurodė M. Januškevičienė.
SUSIJUSIOS GALERIJOS:
Pasak jos, parduotuvė griežtai kontroliuoja visas vaisių ir daržovių tiekimo grandis nuo augintojo iki vartotojo.
„Daug dėmesio skiriame ir vaisių bei daržovių pateikimui parduotuvėse – vaisių ir daržovių perrinkimui parduotuvėse, investuojame į prekybinę įrangą, apšvietimą, informacinės medžiagos apie vaisius ir daržoves, kuriais prekiaujame pateikimą klientui – kad jis žinotų, kokius vaisius ir daržoves perka, kur jie sunokę, kokių maistingų medžiagų turi ir pan.“ – atsakyme raštu teigė parduotuvės atstovė.
Ji negalėjo pasakyti, kiek konrekčiai skundų iš prekeivių „Maxima“ sulaukia per mėnesį – tai, pasak M. Januškevičienės, priklauso nuo metų laiko, vaisių ar daržovių derliaus ir kitų išorinių veiksnių.
„Klientas įsigijęs nekokybišką prekę ją visada gali grąžinti ir jam bus sugrąžinti sumokėti pinigai, svarbu tik turėti pirkimo kvitą. Taip nutiko ir šįkart – klientė kaštainius grąžino ir jai buvo sugrąžinti sumokėti pinigai“, – primena parduotuvės atstovė.
„IKI“ skundų skaičius svyruoja
Prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė tv3.lt nurodė, kad skundų dėl nekokybiškų produktų skaičius parduotuvėje kas mėnesį svyruoja.
„Dažniau skundų pasitaiko karštuoju metų laiku, kai įsigytus, ypač šviežius, maisto produktus reikia suvartoti greičiau arba užtikrinti jiems tinkamas laikymo sąlygas.
Produktų šviežumas ir kokybė – mums svarbiausias prioritetas, todėl mūsų prekybos tinkle laikomės aukščiausių kokybės standartų, nuolat tikriname ir prižiūrime jų kokybę. Jeigu pirkėjas įsigyja nekokybišką prekę – visuomet gali ją grąžinti į parduotuvę, kurioje ją pirko, ir atgauti sumokėtus pinigus. Taip pat mūsų prekybos tinkle galioja 100 % kokybės garantija visiems „Pagaminta IKI“ prekės ženklo kulinarijos ir konditerijos gaminiams – jeigu pirkėjas suabejoja jų kokybe, gali visuomet grąžinti ir atgauti už juos sumokėtus pinigus“, – nurodo B. Čaikauskaitė.
Informacijos neskelbia
Prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių atstovė Giedrė Bielskytė tv3.lt laiške atsakė, kad informacijos, kiek skundų dėl nekokybiškų prekių parduotuvė sulaukia per mėnesį, neskelbia. Parduotuvės atstovė nurodė, kad pirkėjai dažniau skundžiasi dėl maisto produktų kokybės, o ne dėl ne maisto produktų.
„RIMI tikrina prekių kokybę visuose prekių patekimo į lentynas etapuose. Pirmiausiai, su tiekėju yra sutariami ir sutartimi įtvirtinami tam tikri kokybiniai parametrai, kuriuos turi atitikti į mūsų tinklą pristatoma prekė. Centriniame sandėlyje vykdoma prekių kontrolė priėmimo metu. Prekių sandėliavimui, komplektavimui, surinkimui ir transportavimui keliami aukšti reikalavimai, nes esame BRC sertifikuota įmonė. Visas procesas turi užtikrinti, kad prekybos centrai gautų kokybiškas prekes. Prekybos centruose taip pat vyksta nuolatinė prekių kokybės kontrolė. Pavyzdžiui, vaisiai ir daržovės yra pilnai perrenkamos kiekvieną rytą, o taip pat kiekvieną kartą pildant vitrinas prekėmis, arba pagal poreikį“, – sakė G. Bielskytė.
Parduotuvės atstovė taip pat nurodė, kad Nekokybišką prekę įsigijęs pirkėjas visada gali su pirkimo čekiu kreiptis į prekybos centrą ir jam bus grąžinti pinigai.