Jis pabrėžė, kad specialias kolekcijas ruošia daugelis Lietuvos dizainerių. „Todėl tai nebus skirta tik vaikams. Suprantame, kad suaugusieji neretai svarsto, kad atšvaitas yra prastas rūbų aksesuaras, tačiau galime patikinti, kad po parodos jie persigalvos, - tikino projekto „Būk matomas“ koordinatorius. – Prie šios akcijos prisijungė ir daugelis Lietuvos žvaigždžių. Tikime, kad bendromis jėgomis, galime tai paversti mada“.
Verta priminti, kad parodoje „Baltic Fashion & Textile Vilnius“ savo inovacijas tekstilės ir aprangos srityje pristatys 130 prekių ženklų ir 400 dalyvių iš daugiau negu dvidešimties užsienio šalių.
Vienas iš pagrindinių parodos tikslų: paskatinti Lietuvos visuomenę domėtis kokybiškais gaminiais bei paslaugomis.
„Kaip sakant, kirsime į visas visuomenės dalis, kad būtų madinga, gražu ir žmonės norėtų nešioti atšvaitus“, - būsima parodos dalyvių ir svečių gausa džiaugiasi projekto „Būk matomas“ koordinatorius Mindaugas.
Parodos metu visi bus kviečiami dalyvauti verslo kontaktų mugėje Europos įmonių tinkle. Renginio organizatoriai svečius kvies į įvairius seminarus bei konferencijas profesionalams. Smalsiausieji galės susipažinti su mados inovacijų kryptimis mada alsuojančiose Prancūzijoje bei Jungtinėse Karalystėse arba technologiniais įrengimais, skirtais rūbų gamybai besiūlių suklijavimo metodu.
Imliausi naujienoms sužinos apie edukacinius projektus tvarios mados srityje. Šių užsiėmimų tikslas: paskatinti vartotojus labiau domėtis kaip, kur ir kokiomis sąlygomis gaminami drabužiai.