Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Tie krateriai, kaip blogio veidas atrodo.
Tomai, nesidairyk i dangu :) Tu ir neturi tu pelenu matyt :) Jie 6 km auksty ir auksciau. Zalos pridaryti gali tik lektuvams, ne tau. Ir dengia ne visa Europos padange, o tik ruozais, jei matei is palydovo daryta zemelapi.
debiliskesniu komentaru nesu mates (as apie tuos 2 paskutinius)
Tomai tu nusisneki, pamatei tas nuotraukas straipsnyje ir manai kad cia tokie pat turi but,nesamones nusisneki, matosi kas isprotejes del politikos cia , tik su tuom ir gali palygint..
Lenkijos prezidentas palaidotas.

Lietuvos erdvė yra atidaryta – nuo 19.15 val. orlaiviams skristi per ją nebeliko jokių apribojimų.

Oro erdvę prižiūrinčios įmonės „Oro navigacija“ generalinis direktorius Algimantas Raščius BNS patvirtino, kad pasikeitusių orų dėka vulkaninių dulkių, atneštų iš Islandijos ugnikalnio, Lietuvos oro erdvėje nebeliko.
L.Kačinskio laidotuvės šiandien baigiasi ir tuoj bus atšaukti visi skrydžių draudimai.
Lietuvoje matome žydrą dangų - ir šiandien ir vakar.
Lenkijoje per TV matome žydrą dangų. Kurgi tie pelenai?! Jai pelenai tvyrotų danguje, mes saulės nematytume. Mistika, o ne pelenai. Nėra čia jokių pelenų.
Tai mistifikuota peleninė politika.
Politika peleninėje - kad tik mažiau politikų dalyvautų antikomunisto, nacionalisto, euroskeptiko Lecho Kačinskio laidotuvėse.
Gancarų politika.
Siulau dziugtis pavasarietisku Lietuvos oru!

- >>>>ir surinke is krosniu pelenus, juos ispilkite prie rusu kgbistu lizdo BNS/ELTA,


-tegul vejas jiems pelenais aplido akis.

Tuomet liausis skleide panikas...

o jei vejas bus stiprus, noriu,
kad vejas be-en-essininkus ispustu i putkinrusija...

Rimtos problemos priverčia žmoniją tobulėti ir kurti geresnę techniką. Pakol rimta problema neužklupta, iki tol ta kryptimi dažniausiai nei piršto niekas nepajudina.
Jeigu skrydžių draudimas stipriai užsitęs, mažiau bus perkama naujų lėktuvų ir tuo būdu stipriai sumažės lėktuvų ir jų variklių gamintojų pelnas. To pasekoje, Airbus ir Boeing bus priversti kurti radikaliai naują techniką po daugelio dešimtmečių pertraukos.
Iš techninės pusės, išeitis galėtų būti oro filtrai varikliams, pagaminti iš l.plono anglies pluošto naudojant šiuolaikines mikrotechnologijas.
Toks iš anglies mikropluošto pagamintas audinys galėtų būti užmautas ant didžiulio variklio ventiliatoriaus gaubto - ten kur patenka oras į variklį.
Bet tokio filtro paskirtis būtų dviguba, jis būtų skirtas ne vien tik sieto funkcijai atlikti, t.y. sulaikyti vulkanų pelenus, o orą praleisti į vidų.
Antroji tokio filtro paskirtis būtų sulėtinti patenkančio į variklio ventiliatorių oro srauto greitį. Tai leistų keleiviniams lėktuvams skraidyti viršgarsiniais greičiais ekonomišku režimu.
Paaiškinsiu smulkiau: ar žinote kokia iki šiol yra esminė kliūtis trukdanti keleiviniams lėktuvams skristi viršgarsiniu greičiu? Atsakysiu: skrendant viršgarsiniu greičiu oro srautas patenka į variklio ventiliatorių taip pat viršgarsiniu greičiu. Ir čia yra iki šiol neišspresta esminė problema: oro srautas keliaujantis viršgarsiniu greičiu yra l.sunkiai suvaldomas ir jo neįmanoma įprastais būdais su ventiliatoriaus pagalba stipriai suslėgti, dėlto viršgarsiniai varikliai naudoja maždaug dešimt kartų daugiau degalų negu ikigarsiniai varikliai. To pasekoje, ne visi keleiviai už bilietą norės mokėti dešimt kartų daugiau.
Taigi, aukščiau minėtas filtras radikaliai išspręstų šią problemą: nepaisant viršgarsinio lėktuvo greičio, tokio filtro priešpriešinis pasipriešinimas oro srautui būtų nedidelis, bet pakankamas, kad sulėtintų įeinančio į variklį oro srauto greitį nuo viršgarsinio iki ikigarsinio. Tokiu būdu, esant realiam viršgarsiniam greičiui, ikigarsinis variklis veiktų ikigarsiniu režimu. Tai būtų revoliucija aviacijoje su neribotomis galimybėmis.
O tai dėl ko tada, tavo manymu, neleidžiama lėktuvams skristi? Papasakok savo sąmokslo teoriją ;)
katik sekmingai nusileido lektuvas skrides is diuseldorfo i amsterdama, tik neaisku ar cia vienas is bandomuju ar komercinis
bla bla bla..... rusai vakar skrido ir siuo metu skrenda is kaliningrado i maskva ir kazkodel problemu nemato, nors skrenda virs lietuvos. beje lektuvai irgi patys paprasciausi boeing 737, airbus 320.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų