Centriniame viešųjų pirkimų portale įmonė nurodė, kad sprendimas pernai lapkritį. Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Manto Dubausko, naujas konkursas kol kas nepaskelbtas.
„Naujas konkursas bus paskelbtas artimiausiu metu, šiuo metu baigiame su tuo susijusias vidines procedūras“, – BNS sakė M. Dubauskas.
Konkurse dalyvavo bendrovės „Darbasta“, „Statybų techninė priežiūra“, „OR Consulting“ ir „Telekonta“. Pastarosios pasiūlymas neatitiko kvalifikacijos – įmonė paraiškoje nenurodė, jog ketina remtis kitų įmonių pajėgumais, nors vėliau nurodė ekspertus, ne savo darbuotojus.
Iš konkurso pašalinta „Telekonta“ kreipėsi į teismą. Anot M. Dubausko, ginčas tebevyksta, tačiau tai neturėjo įtakos sprendimui nutraukti konkursą.
Teismų informacinėje sistemoje nurodyta, kad byla dabar yra Aukščiausiajame Teisme – posėdis numatytas vasario 26 dieną, o skundą jam pateikė „Telekonta“.
„Lietuvos geležinkeliai“ konkursą paskelbė 2018-ųjų rugsėjį, o elektrifikavimo rangovo konkursas paskelbtas dar 2017-ųjų pabaigoje. Pastarąjį laimėjo Ispanijos bendrovė „Elecnor“, su kuria pernai gruodį pasirašyta 363 mln. eurų vertės sutartis.
Planuojama, kad įgyvendinus projektą, Lietuvoje elektrifikuotu geležinkeliu bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų krovinių ir du trečdaliai keleivių.
Dabar elektrifikuotų esamų geležinkelio kelių ilgis Lietuvoje sudaro 9 proc. viso geležinkelių tinklo. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tai yra mažiausias rodiklis ES, kur elektrifikuoti geležinkelio keliai vidutiniškai sudaro 52,7 procento.