Sausio 5 dieną nusėdęs Kauno automagistralės tiltas per Nerį rytoj bus pakeltas į reikiamą padėtį. Tiltą maždaug 20 cm iki reikiamos padėties kels keturi domkratai, sumontuoti ant sutvirtinto pylimo specialiai patiestų geležinkelio pabėgių, praneša tilto remonto darbus vykdanti kelių ir tiltų tiesimo bendrovė „Kauno tiltai“.
Pasak „Kauno tiltų“ techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, tilto pakėlimas – vienas iš atsakingiausių ir sudėtingiausių tilto remonto etapų. Tilto sijos keturiais domkratais, kurių bendra keliamoji galia siekia 240 tonų, etapais bus keliamos į projektinę padėtį.
„Pakėlus tiltą iki projektinės padėties bus ardomi esami deformaciniai pjūviai, ruošiamos lankstų tvirtinimo vietos. Po to bus atliekami naujų deformacinių pjūvių ir naujųjų lankstų sumontavimo darbai“, - pranešime cituojamas A. Rusevičius.
Naujieji lankstai pagaminti Vokietijoje pagal naujausias technologijas ir leis tiltui, esant sunkesnei apkrovai, judėti ne tik išilgine kryptimi, bet ir skersine.
Pagal sutartį tilto remonto darbai turėtų būti baigti iki gegužės 30 dienos, tačiau jei orai bus tinkami, tiltą tikimasi suremontuoti greičiau. Vėliau, jau atnaujinus automobilių eismą tiltu, būtų atliekami tik kūgių tvirtinimo ir asfaltavimo darbai.
Kovo pabaigoje arba balandžio mėnesį tiltu jau numatoma pradėti leisti transporto judėjimą.
Tiltas statytas 1981 metais pagal projektavimo instituto „Lietkelprojektas“ parengtą projektą. Nuo to laiko transporto srautai per šį tiltą išaugo dešimtis kartų, todėl jo apkrovimo normos pastaruoju metu buvo maždaug 2 kartus viršijamos. Kapitališkai Kleboniškio tiltas nebuvo remontuotas nė karto.
Šalia įgriuvusio tilto esantis kitas tiltas statytas dar 1964 metais, jo projektas parengtas Minsko projektavimo institute „Belgiprodor“. Nors tiltai iš pažiūros analogiški – jų perdangos konstrukcijos skiriasi.