Kone ant kranto laivą užplukdė dar ir dieną siaučianti stichija, beveik 30 metrų per sekundę siekiantis vėjas ir grėsmingos penkių metrų bangos. Tad tokiomis sąlygomis į atvirą jūrą lietuviai negalėjo siųsti ir savo vilkikų. Gelbėjimo operaciją teko atidėti. Laivyba buvo ribojama iki pat ryto. 200 metrų atstumu į šiaurę nuo šiaurinio molo iki šiol įstrigusiame laive – 20 žmonių įgula.
Į uostamiestį užsienio laivas plaukė pasikrauti grūdų. Ir nors jo triumai tušti, degalų rezervas gana didelis – per šimtą tonų dyzelino. Baiminamasi, kad jis nepatektų į aplinką. Kol kas naftos dėmių vandenyje aplink laivą nepastebėta.
„Preliminari gedimo priežastis yra laivo pagrindinio variklio gedimas. Šiuo metu yra aiškinamasi ar nėra padaryta žalos gamtai. Atrodo, kad laivo korpusas nėra pažeistas ir taršos nėra pastebėta“, - kalbėjo uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.
Penkių metrų gylyje, visai šalia kranto įstrigusio didžiulio laivo Kalėdų išvakarėse atėjo pasižiūrėti ir uostamiesčio gyventojai. Ne vienas atšiauriai banguojančios jūros fone stūksantį metalinį milžiną įamžino ir asmenukėje.
Įgulai bent kol kas pavojus nekyla, oro sąlygos dar nėra tokios dramatiškos. Ir, beje, šiandien Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai pasiūlius gelbėjimo operaciją, kipriečiai atsisakė. Laive apstu maisto, vandens, įrengti miegamieji, tad įgula nusprendė čia ir sėsti prie Kūčių stalo.
„Matosi, kad laivo priekis ir galas yra judantys, tai reiškia, jog laivas tik ties centrine dalimi yra užkabinęs seklumos dalį. Tai reiškia, jog laivo gelbėjimo operacija nebus tiek sudėtinga, nei kai laivas ant seklumos atsisėda per visą savo ilgį“, - teigė A. Vaitkus.
Išsamiau – TV reportaže.