Klaipėdos autobusų stoties griuvėsiuose - ten, kur bus naujosios stoties durys, vakar įkasta rekonstrukcijos pradžią simbolizuojanti kapsulė su laišku ateities kartoms.
Oficialioje statybų pradžios ceremonijoje prisiminta, jog idėja statyti naują stotį Klaipėdos autobusų parko valdžiai kilo dar 2003-iaisiais. Senasis pastatas, suprojektuotas architekto Algimanto Svidersko ir duris atvėręs 1988-ųjų kovą, sumažėjus žmonių srautams tapęs šaltokas ir nebefunkcionalus.
"Pagaliau", - tik toks žodis man ateina į galvą. Man negaila šitos stoties. Ją bandėme sutvarkyti, bet nepavyko, todėl ir sugalvojome, kad viską reikia keisti iš esmės", - sakė UAB Klaipėdos autobusų parko generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė.
Nepaisant to, jog pirminį projektą teko pakoreguoti ir jis tapo kuklesnis, žadama, jog naujoji stotis bus viena moderniausių Lietuvoje. Jau rugpjūčio viduryje duris atverti turinčioje stotyje įsikurs ir prekybos centras "Iki" bei kitos parduotuvės ir paslaugų teikėjai. Stotis užims 890 kv. m plotą, "Iki" valdančios bendrovės "Palink" patalpos - apie 2 500 kv. m.
"Vakarų ekspresas" vakar jau rašė, kad Vyriausybės atstovė Klaipėdos apskrityje Kristina Vintilaitė vėl suabejojo, ar stotyje atsiradęs privatus kapitalas nepadarė žalos valstybei, ir ketina pradėti tyrimą. Jai kilo įtarimų, ar teisėtai dalis stoties sklypo bus komercinės paskirties, ar buvęs stoties bendrasavininkis - verslininkas Romualdas Bakutis - neprisidengė Klaipėdos autobusų parku, kuris buvo atleistas nuo žemės ir nekilnojamojo turto mokesčių, ir mokėjo juos valstybei.
Giedrė NORVILAITĖ