• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Susidariusių spūsčių rytais ir vakarais – sunku išvengti. Neretai tai kelia didžiulį pasipiktinimą ne tik vairuotojams, bet ir tiems, kurie naudojasi taksi paslaugomis, viešu transportu ar mokinasi vairuoti. Kurios Vilniaus gatvės dažniausiai užsikemša? Ir kokia suma laukia po pasivažinėjamo per kamščius naudojantis „Bolt“ paslaugomis?

Susidariusių spūsčių rytais ir vakarais – sunku išvengti. Neretai tai kelia didžiulį pasipiktinimą ne tik vairuotojams, bet ir tiems, kurie naudojasi taksi paslaugomis, viešu transportu ar mokinasi vairuoti. Kurios Vilniaus gatvės dažniausiai užsikemša? Ir kokia suma laukia po pasivažinėjamo per kamščius naudojantis „Bolt“ paslaugomis?

REKLAMA

Linas Navickas, autosporto klubas DDTeam vadovas, papasakojo, kaip galima stebėti srautus ir jų išvengti, – viskas slypi vienoje programėlėje.

„Kalbant apie maršrutus yra stengiamasi, kadangi aikštelėse yra A maršrutas, kuris daugeliu atveju yra kažkur netoli „Regitros“ (Lentvario g.) tai taip, ten yra tam tikrų maršrutų, kuriais galima išvengti tų kamščių labiau, bet irgi prognozuoti visiškai nėra įmanoma. Naudojame tam tikras programėles, kaip „Waze“, kurios šiek tiek indukuoja, kaip galima apvažiuoti, taip pat turim savo vidinius susirašinėjamus, kur bendruomenė dalinasi informacija, kad būtų galima vengti, kiek tik įmanoma tų spūsčių“, – sakė L. Navickas.

Spūsčių bando išvengti visi, bet ar žinome kokiose gatvėse žmonės laukia galimybės pravažiuoti net po kelias valandas? Kurios gatvės Vilniuje tampa spūsčių židiniais piko valandomis?

REKLAMA
REKLAMA

„Tai centrinės gatvės – Geležinio Vilko g., Savanorių prospektas, sakykim, čia tokios pagrindinės „arterijos“, aišku, neskaitant Senamiesčio. Šitų gatvių, stengiamės, kiek įmanoma, vengti su mokiniais, bet ne visada tai pavyksta, ne visada tai yra įmanoma, į kai kurias „arterijas“ vis vien pakliūni“, – sakė jis.

REKLAMA

„Bolt“ įmonės vadovas Andrius Pacevičius sako, kad klientai yra pripratę prie spūsčių, įmonės paslaugomis naudojasi ir joms esant. Jis sako, kad kelionės kaina yra apskaičiuojama dar prieš kelionę, nes tam pritaikytos įmonės naudojamos sistemos.

„Kiekvieną dieną yra atliekama tūkstančiai kelionių ir beveik visų jų faktinė kaina yra nustatoma užsakymo metu. Mūsų sistema geba atsižvelgti į begalę duomenų ir įvertinti kur kas daugiau aplinkybių, nei kelionės atstumas ir netoliese esančių vairuotojų skaičius. Šiuo požiūriu, rytiniai ir vakariniai pikai yra įprastas faktorius, paprastai atsispindintis ir prognozuojamoje kelionės kainoje. Prie jų pripratę ir mūsų vairuotojai bei dauguma keleivių“, – sakė įmonės atstovas.

REKLAMA
REKLAMA

A. Pacevičius pabrėžia, kad nors ir kaina gali skirtis nuo pradinės, tačiau įvykus avarijai ar kitai nelaimei, suma gali būti perskaičiuojama kliento naudai. Tačiau ar praleidus pusvalandį, ar daugiau spūstyje, pinigai grąžinami?

„Žinoma, nors ir labai retai, pasitaiko ir tokių aplinkybių, pavyzdžiui, įvykusi avarija, kai  netikėtai uždaroma visa gatvė ir viduryje dienos nusidriekia transporto spūstis. To numatyti, deja,  neįmanoma ir faktinė kelionės trukmė gerokai skiriasi nuo prognozuotos. Tokiu atveju kaina apskaičiuojama iš naujo, atsižvelgiant į vairuotojo patiriamus kaštus“, – sakė jis.

Specialistai pataria artėjant didžiosioms metų šventėms vengti apsipirkti vykti po darbų, esą tai geriau daryti dienos metu ar savaitgaliais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų