Automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas teigia, jog visame kelyje nuo Vilniaus iki Kauno numatoma įrengti saugaus eismo priemones bei greičio valdymo ir įspėjimo sistemas.
„Šis projektas skirtas perdaryti magistralę į automagistralę, kur leistinas greitis būtų padidintas iki 130 kilometrų per valandą. Turime kelius Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys, kur yra 130 kilometrų per valandą (leistinas greitis – BNS), o kelyje Vilnius-Kaunas to dar neturėjome“, – BNS sakė V. Andrejevas.
Pasak jo, kelyje bus įrengtos dviejų lygių sankryžos, keliai žemės ūkio technikai, tvoros gyvūnams, greitėjimo ir lėtėjimo juostos bei pėsčiųjų ir dviračių takai.
Pasak Kelių direkcijos vadovo, viena pagrindinių naujovių šiame ruože bus santvaros su ženklais, informuosiančiais vairuotojus apie eismo sąlygas.
Jo teigimu, konkursas bus šešių dalių, kad jame galėtų dalyvauti ir mažesnės įmonės.
„(Pirkimą – BNS) suskaidėme į dalis tam, kad būtų įkandama ir smulkesniems rangovams. Mes taip užtikriname konkurenciją“, – teigė V. Andrejevas.
Kelių direkcija gruodžio 31 dieną paskelbė kelio Vilnius–Kaunas 10–95 kilometro rekonstrukcijos rangovo konkursą. Pasiūlymų laukiama iki vasario 12 dienos.