Trečiadienį Kauno miesto savivaldybėje rengiama diskusija apie regiono ir Kauno oro uosto bendradarbiavimo plėtros galimybes. Diskusijoje dalyvaus miesto ir Kauno rajono savivaldybių, apskrities viršininko administracijos, Kauno oro uosto bei Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų vadovai.
Tarptautinis Kauno oro uostas jau skaičiuoja 22-uosius savo veiklos metus. Įmonės istorija prasidėjo 1988 metų liepos 1 dieną, kai Kauno aerodrome nutūpė JAK-42 lėktuvas. Tarptautinio oro uosto statusas įmonei buvo suteiktas 1994 metų balandžio 6 dieną.
Kauno oro uosto istorijoje būta daugybė svarbių ir įdomių įvykių, čia apsilankė nemažai garsių žmonių: 1993 metais šis oro uostas pasitiko popiežių Joną Paulių II, o 2008 m. iš Kauno oro uosto išlydėta Nyderlandų karalienė Beatričė (Beatrix).
1993 metais, minint S. Dariaus ir S. Girėno skrydžio per Atlanto vandenyną 60 - metį, Kauno oro uoste nusileido Edvino Velonskio pilotuojamas orlaivis "Gulfstream G-IV", bei "Piper", pilotuojamas Edvardo Slušnio ir Jono Jukniaus. Abu skrydžiai prasidėjo Šiaurės Amerikoje.
O vėliau, 1996 metų sausio 22 dieną, pirmą kartą Lietuvos istorijoje Tarptautiniame Kauno oro uoste nusileido orlaivis AN-124 "Ruslan".
Daugybę metų tarptautinis Kauno oro uostas sėkmingai bendradarbiauja su pasaulinio garso skubių siuntų kompanijomis UPS ir TNT, kurios gerai vertina Kauno oro "vartų" geografinę padėtį.
2005 metais Tarptautinis Kauno oro uostas pradėjo sėkmingą partnerystę su pigių skrydžių aviakompanija "Ryanair". 2009 metų vasario 19 dieną ji pranešė, jog nuo bendradarbiavimo pradžios pervežė 1 mln. keleivių į ir iš Kauno oro uosto.
"Per 21 metus Kauno oro uosto veikloje buvo daug pakilimų, nebuvo išvengta ir nuosmukių. Tai kelias, kurį reikėjo nueiti, kad suformuotume savo identitetą bei taptume vienu iš konkurencingiausių oro uostu Rytų Europos regione su didelėmis plėtros galimybėmis", - sakė VĮ "Kauno aerouostas" generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
Pradėjęs veiklą kaip krovininis Kauno rajono savivaldybės teritorijoje esantis oro uostas nuolat plečiamas ir modernizuojamas: nuo 2008 metų gegužės čia veikia naujas keleivių terminalas. Pastaraisiais metais sukurta infrastruktūra Kauno oro uostui leidžia ne tik priimti visų tipų orlaivius, bet ir aptarnauti iki 1 mln. keleivių per metus. Tačiau dėl krizės projektinį pajėgumą oro uostui kol kas pasiekti labai sunku.
Prieš keletą metų miesto savivaldybė užmezgė ryšius su "Ryanair" aviakompanija, skraidinančia keleivius į Kauno oro uostą bei iš jo. Iki šiol savivaldybė šiai užsienio įmonei yra sumokėjusi ne vieną šimtą tūkstančių litų už Kauno vardo minėjimą jos interneto tinklapyje. Tikėta, kad reklama privilios į Kauną didesnius turistų srautus.
Be to, oro uoste miesto savivaldybė yra įsteigusi Kauno turizmo informacijos biuro filialą, tuo užtikrindama turistams, atvykstantiems susipažinti su antruoju Lietuvos miestu, patikimos informacijos apie jį pateikimą. Tačiau lėktuvais į Kauną ar iš Kauno dažniausiai keliauja ne užsienio turistai, bet užsienyje uždarbiaujantys lietuviai, kuriems Kauno informacijos centro paslaugų neprireikia.