Daugybę metų Kaune autobuso vairuotoju dirbantis Gintautas skundžiasi atlyginimu ir sako, kad darbo daug, jis atsakingas o alga nemotyvuoja.Jei artimiausiu metu negaus didesnės algos Gintautas, kaip ir kiti jo kolegos, žada mesti šį darbą ir sako, jog dirbdami sunkiasvorių automobilių vairuotojais, vežančiais krovinius, uždirbs tikrai daugiau.
Panašu, kad miesto valdžia išsigando vairuotojų grasinimų ir suskubo teikti pažadus padidinti algas. Tačiau prie solidesnių atlyginimų prisidės ne kas kitas, o visi kauniečiai, besinaudojantys viešuoju transportu. Nuo rugpjūčio mėnesio gerokai brangs viešojo transporto paslaugos keleiviams, o surinkti pinigai bus skiriami vairuotojų algoms kelti.
Kauniečiai smarkiai pasipiktinę tokiais ketinimais ir skundžiasi esant neteisybei, kad iš savo nedidelių algų jie turės prisidėti prie autobusų vairuotojų atlyginimų.
Šiuo metu perkant transporto bilietą be jokių lengvatų autobuse, jis kainuoja aštuoniasdešimt centų, nuo rugpjūčio bilietėlis kainuos eurą. Elektroninio mėnesinio bilieto, galiojančio visomis savaitės dienomis, kaina pakils kone keturiais eurais, taigi kainuos dvidešimt aštuonis eurus. Maršrutinio taksi kaina pakils trisdešimt euro centų. Miesto valdžios opozicija smerkia pritarimą didinti keleiviams viešojo transporto kainas, esą Kauno miesto biudžete ir taip yra kauniečių mokesčiais surinkti milijonai, neva iš jų ir reikia kelti darbuotojams algas ar spręsti kitas viešojo transporto problemas.
Tuo tarpu, sostinėje bilietų kainos per daug nesikeičia. Perkant bilietą pas vairuotoją jis kaip ir anksčiau kainuos eurą. O perkant bilietus prekybos vietose, kainos bus suapvalinamos. Taigi prisidės vienas centas. Dar šiokios tokios viešojo transporto naujovės laukia nuo liepos mėnesio.
Nauji autobusai sostinėje taip pat žadami. Esą jau paskelbtas jų pirkimas. Na, o rudeniop atsiradus privačiam vežėjui Vilniaus mieste situacija su viešuoju transportu, autobusų parku esą žymiai pagerės.
Plačiau apie tai TV3 reportaže