„Projektuojamas mokestis į taršius automobilius. Tai benzinas, kuris išmeta 200g/l CO2, arba dyzelinas, kuris išmeta 180 g/l CO2. Amžius šitoje vietoje nelemia. Lemia automobilių galingumas. Jeigu mes paimtume tautos automobilį „VW Golf“, tai jis nepapuola į tas „žirkles“. Ir istoriniai automobiliai nepapuola“, – laidoje „Delfi diena“ kalbėjo ministras.
Pasak K. Nvicko, taršius automobilius perkantys gyventojai mokestį turėtų sumokėti vieną kartą – registruodami automobilį. Ministerijos skaičiavimais, iš viso būtų apmokestinama apie 40 tūkst. automobilių Lietuvoje.
Įstatymas dėl mokesčio dar nėra priimtas, todėl kol kas neaišku, kada jis įsigaliotų. Anksčiau svarstyta, kad mokestis galėtų būti apie 30 eurų.