Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
kažkuri tarnyba įteisino gabaritus viršijančių sunkvežimių (su kroviniais) judėjimą? Taisyklės jau neegzistuoja? Arba niekas netikrina, kaip egzistuojančių laikomasi?
Gal jau laikas naikint tuos laidus. Jau seniai Vilniuje važinėja elektriniai autobusai, kurie kuo puikiausiai gali atidirbti vieną pamainą be įkrovimo t.y. apie 120 km nuvažiuot, o gal ir daugiau tai maždaug nuo 5 - 8 reisų, bet Vilnius perka troleibusus, kurie negali be linijos įveikt nei vieno pilno reiso, t.y. jie sutverti važiuoti tik 20 km be linijos, ko pasekoje jie yra atgyvena, nes net linija nėra pritaikyta normaliam eismo greičiui 50 km/h mieste, nes troleibusai turi stabdyti iki 10-15 km/h, nes sueinami iešmai nauji kolkas trys, o visi kiti išeinantys iešmai kolkas tik parodija, nes prieš juos dažniausiai stovi iešmai kur reikia kirst staigiai per stabdžius pvz. žieduose. Net troleibusai negali važiuot pagal KET, nes turi nukarpyt kampus ar negali įvažiuoti į žiedą iš reikiamos juostos, nes per toli linija. O įvykus įvykiui tiek tinklo tiek troleibusų yra blokuojamas visas Vilnius. Gal jau laikas palikti vieną troleibuso maršrutą turistams, o visiems vairuotojams T kat. suteikti D kat. ir pagal planą pereiti prie elektrinių autobusų...
@Užkniso
Ne tik laidai svarbūs, kai į maršrutą išleidžiamas aukštas transportas. Juk mieste egzistuoja ir tiltai bei tilteliai. Jei kiekvienas važinės su nereglamentuoto aukščio kroviniais ant savo sunkvežimių, skris ir tiltai, ne tik laidai.
supermoment suklijuos
vilniaus puosmena
ar jau sutvarkė?
REKLAMA
REKLAMA
Judrioje Vilniaus sankryžoje nutraukti troleibusų laidai: pranešama apie spūstis