Seimo narys iškėlė keletą klausimų Vilniaus miesto merui dėl bilietų branginimo bei privačių asmenų, kurie aptarnauja viešąjį transportą sostinėje ir ar tai atnešė kažkokią naudą. Jis taip pat pastebėjo, kad šiame milijardo vertės viešojo trasnporto plane nėra skiriama lėšų troleibusams.
„Aršiai kritikuojamas už viešojo transporto bilietų branginimą, Vilniaus miesto meras šiandien pranešė apie milijardinį pirkimą ir pradėjo kalbėti apie viešojo transporto dažnumą, komfortą. Už tai galima pagirti, bet pradėjus aiškėti pirkimo detalėms, aš pasigedau kritinių klausimų merui:
1. Ar jau dabar privatininkų aptarnaujami viešojo transporto maršrutai Vilniuje parodė kokią nors pažangą skaičiais, ar ten komfortiškesni autobusai, ar didesni vairuotojų atlyginimai, ar mažesni kaštai miestui?
2. Ar nagrinėtos kitų šalių ir miestų patirtys, skaidant ir privatizuojant savo viešąjį transpostą? Įdomi UK (Jungtinės Karalystės) patirtis, dalinuosi „The Guardian“ straipsniu.
3. Ar tas bilietų branginimas, spjaunant į vilniečių nuomonę, buvo daromas tam, kad patenkinti būsimų privačių vežėjų užgaidas?
4. Kodėl tame milijardiniame pirkime nėra nei euro troleibusams. Ah, tiesa, žinau atsakymą, troleibusų nepadarysi privačiais...“ – tokią nuomonę socialinėje medijoje pateikė jis.
Benkunskas: „Vilniaus viešojo transporto sistema išaugs trečdaliu“
Vilniaus miestui paskelbus naują didelės apimties viešojo transporto paslaugų konkursą, sostinės transporto sistema po dvejų metų išsiplės trečdaliu, sako miesto meras Valdas Benkunskas.
Anot jo, antradienį paskelbtu konkursu, kuris yra didžiausias per visą sostinės istoriją, savivaldybė ketina įsigyti paslaugas iš privačių vežėjų, kurie viešojo transporto tinklą papildytų 327 naujais autobusais, o visas sostinės parkas išaugtų iki 824 autobusų ir troleibusų.
„Paskelbus konkursą ir jį sėkmingai įgyvendinus, Vilniaus miesto viešojo sistema paaugs 30 proc., (...) išaugs ir kokybiniai, ir kiekybiniai parametrai“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė V. Benkunskas.
Pasak jo, konkurso vertė „turi savo lubas“, o savivaldybė neketina perkelti šių investicijų ant keleivių pečių. Dabar Vilniaus mieste yra 106 viešojo transporto maršrutai, iš kurių 75 priklauso bendrovei
„Vilniaus viešasis transportas“, o likę – privatiems vežėjams „Transrevis“ (23) ir „Kautrai“ (8).
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!