Vilniaus gyventojai nuo šiol sužinoti, ar nauji jų pasai jau pagaminti, gali ne tik telefonu, bet ir elektroniniu paštu.
Vilniaus migracijos tarnybos darbuotojai atsakyti į klientų klausimus įsipareigoja per parą, antradienį rašo "Lietuvos ryto" priedas "Sostinė".
"Tai bus pirmasis žingsnis į modernesnį klientų aptarnavimą. Gyventojams nebereikės papildomai gaišti laiko ir skambinti ar eiti į Migracijos tarnybą", - teigė šios tarnybos viršininkas Gintaras Bagužis.
Panaši sistema įdiegta ir įmonėje "Regitra", kurioje išduodami vairuotojų pažymėjimai. Įvedę savo duomenis, gyventojai sužino, ar jau pagaminti jų vairuotojų pažymėjimai.
Pagal "Regitros" ir "Sodros" pavyzdį buvo pertvarkyta ir Vilniaus migracijos tarnyba.