„Norime, kad mūsų darbuotojai turėtų patogią darbo vietą, galėtų pasirinkti geriausiai jų poreikius atitinkantį darbo pobūdį. Kuriame ir stipriname komandinę darbo atmosferą. Taip pat rūpinamės, kad mūsų komandos darbuotojai jaustų stabilumą, todėl siekiame suteikti ir realių materialių naudų, tokių kaip papildomas sveikatos draudimas ar specialios nuolaidos, kurios, tikime, prisidės ir prie lengvesnio mūsų darbuotojų pasiruošimo šventėms, bus aktualios ir po jų“, – sako „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė.
Visi „Iki“ darbuotojai, kurių prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst., gali pasinaudoti specialia jiems skirta nuolaida, kuri taikoma būtiniausioms kasdienio ir šventinio krepšelio prekėms bei produktams. Tai – ne vienintelė prekybos tinklo siūloma nauda. Visi „Iki“ darbuotojai gali įsigyti kulinarijos ir konditerijos skyriaus naujienų iki 50 proc. pigiau. O „Iki“ logistikos, gamybos ir parduotuvių darbuotojai gauna nemokamą maitinimą.
Už rekomenduotą darbuotoją – premijos
„Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė sako, kad įvairios nuolaidos – ne vienintelės piniginės „Iki“ darbuotojų gaunamos naudos. Pavyzdžiui, už naujo kolegos rekomendaciją ir sėkmingą jo įdarbinimą yra mokamos 400 eurų dydžio premijos. Pasak M. Milės, šia kampanija ne tik siekiama sparčiau užpildyti laisvas pozicijas „Iki“ tinkle, bet ir puoselėti įtraukiančią darbo kultūrą, kurią vertina „Iki“ darbuotojai.
Prasidėjus karui iš karto buvo sudarytos sąlygos „Iki“ įsidarbinti ir ukrainiečiams. Daugiau nei pusė jų ir toliau dirba prekybos tinkle. Dauguma ukrainiečių itin lengvai įsiliejo į „Iki“ komandą, draugiškai sutinkami ir palaikomi jau dirbančių kolegų, kurie noriai dalijasi patarimais, prireikus padeda ar pataria. Taip pat dauguma mokosi lietuvių kalbos, stengiasi kalbėti, o dalis darbuotojų iš Ukrainos jau ir kalba lietuviškai. „Iš tiesų matome, kad ukrainiečiai yra labai komunikabilūs, noriai bendrauja, o lietuvių kalbos žinios padeda jiems greičiau ir lengviau užmegzti socialinius ryšius su kolegomis ir pirkėjais parduotuvėse“, – sako M. Milė.
Papildomas dėmesys emocinei ir fizinei sveikatai
„Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė pasakoja, kad prekybos tinkle „Iki“ veikia linija „Kaip jautiesi?“. Tai – nustatytomis valandomis teikiamos nemokamos profesionalios psichologo konsultacijos.
Ši nemokama linija darbuotojams pasiūlyta prieš porą metų, kad padedami profesionalų „Iki“ darbuotojai sutartu laiku anonimiškai galėtų pasidalinti savo patiriamais išgyvenimais ir emocijomis, spręstų kylančius sunkumus. Pandemijai atsitraukus, psichologinės konsultacijos teikiamos ir toliau. Ši linija darbuotojams patogi dar ir tuo, kad psichologinės konsultacijos yra teikiamos telefonu, galima pasikalbėti patogiai nevykstant pas specialistus fiziškai.
O nuo 2021-ųjų visi bandomąjį laikotarpį įveikę darbuotojai, nepriklausomai nuo jų pareigų, yra apdraudžiami papildomu sveikatos draudimu. Jis galioja ambulatoriniam ir stacionariniam gydymui: gydytojų konsultacijoms, diagnostiniams tyrimams. Stacionarinio gydymo atveju apmokamos išlaidos, kurios nekompensuojamos iš PSDF lėšų. Papildomai suteikiama kompensacija odontologo paslaugoms, profilaktiniam patikrinimui, vaistams ir medicinos prekėms. Todėl darbuotojai, kuriems galbūt draudimo laikotarpiu neprireikia kreiptis į gydytoją, taip pat jaučia draudimo naudą.
Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 236 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė ir pirmąją autonominę parduotuvę su „Iki“ prekės ženklu. Tai pirmoji tokia parduotuvė Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.