Pirmadienį apie 20 centimetrų įsmukusio Kauno Kleboniškio tilto konstrukcijose daugiau didelių defektų kol kas nerasta. Tiltas nukentėjo dėl didelio krūvio, šalčio ir amžiaus. Tokias preliminarias išvadas padarė ekspertai, antradienį apžiūrėję tiltą iš vidaus su specialia įranga.
Be to, antradienį tiltas, kuriuos nebevažiuoja automobiliai, jau pakilo į viršų 2 milimetrus.
„Dabar galiu pasakyti, kad preliminariomis išvadomis, jo įsmukimo priežastis buvo amžius, šaltis ir didelės apkrovos. Nieko stebuklinga ekspertai ten neranda - daugiau didelių defektų nėra, o mikroplyšių turi visi tiltai. Jokie teroristai ar dar kas nors ten tikrai nieko nepadarė“, - BNS sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjas Gediminas Viršilas.
Jo teigimu, speciali Automobilių kelių direkcijos sudaryta darbo grupė išvadas turi pateikti ketvirtadienį, tačiau tuomet dar nebus aišku, nei kiek kainuos, nei kiek truks tilto atstatymas.
Tiltą prižiūrinčios bendrovės „Automagistralė“ direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Rinkevičius BNS sakė, kad antradienį tiltas pakilo į viršų 2 mm - jį kiek pakėlė įtemptos armatūros ir trosai.
„Labai svarbu, kad jis nesvyra žemyn, o šiek tiek netgi kilstelėjo - tai reiškia, kad tilto padėtis stabilizavosi“, - teigė M. Rinkevičius.
Specialistų teigimu, pirmadienį vienu metu nutrūkus 8 metalo šarnyrams, susijungimo su prietilčiu vietoje tiltas įsmuko 15-20 centimetrų.
Manoma, kad labiausiai šalyje apkrauto ir 30 metų neremontuoto tiltas tilto remontas truks apie 3 mėnesius, o per tą laiką automobiliai dviem kryptimis važiuos šalia esančiu sveikuoju tiltu. Tai pirmasis toks incidentas šalyje.